Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hilli schreef:Oscar schreef:Ik denk dat het jongetje de update op heeft gegeten......
Ik nu ook
. De hechtingen zaten er in elk geval nog in
.
. Gelijk maar een grote pluk hooi voor haar neus gegooid in de hoop dat dit afleiding gaf
Dat was dus de laatste dagen voor de controle ook het been weer opnieuw inzwachtelen zodra er paarse touwtjes zichtbaar waren

. Ze zou ook weer buiten mogen staan mits ze zich zou gedragen.
. De dag erop ging ze gelijk zo gigantisch uit haar plaat dat ze de volgende dag niet goed liep
. Het concept 'vrije beweging' maar weer even in de ijskast gezet.
. Er af halen lukte nog net
Oscar schreef:Ik denk dat het jongetje de update op heeft gegeten......
moest ik ook zo om lachen.
Na een buitenritje (zodat eventuele energie er al uit was en daarnaast de spieren warm gelopen) ging de Dais weer voor het eerst de paddock in. Geen vreugdedansje, gewoon alsof ze er elke dag in had gestaan
. 

)
) dagen ben ik met opzadelen al bezig om er voor te zorgen dat het shabrakje lang genoeg op zijn rug blijft liggen om het zadel er ook op te doen. Het shabrakje krijg ik regelmatig weer aangereikt als ik het zadel wil pakken.
). Ik liep even naar achteren om iets op te ruimen, kom terug en heb een naakt paard in stal staan
. Deken lag voor zijn deur, voorsluitingen nog vast, halsstuk nog vast, nog helemaal heel, maar niet meer op het paard
. Niet meer nodig