Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zo lief dat niet alleen hier, maar ook in onze buurt mensen zo meeleven.
jeetje77 schreef:Zo vreselijk mooi. Genieten.

Retjethorse schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoeveel wil je er zo nog, voordat het irritant wordt?![]()
Fijn dat alles vlot verlopen is en jullie erbij konden zijn!
Hahaha, ik kan wel wat hebben hoor. Duim zoveel je wilt! We kunnen de positieve vibes goed gebruiken.
joey2010 schreef:Ik hoop het zo voor jullie dat ze drachtig is..
Ze is zo'n mooie Akhal-teke dat t zonde zou zijn als ze niet drachtig geraakt.
Ze heeft ook al bewezen dat ze een prachtig veulen aflevert.![]()
Ik duim mee.![]()
![]()
![]()
![]()

boyca schreef:ik duim ook mee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
CarinaR schreef:Hier ook duimen. Moest flink wat bij lezen en uiteraard de foto's van de knappe dames gezien
silverdapple schreef:![]()
![]()
Algato schreef:Ik zag Muzanna en Manari ineens voorbij komen bij de Hoefslag. Leuk stukje! ( jammer vd spelfouten vd schrijfster). Ik ga duimen voor je dat Muzanna drachtig is.

CarinaR schreef:Ik zag de dames ook voorbij komen ja. Leuk.
En nee hoor, gewoon druk geweest met huis, tuin (huis gekocht in januari en moesten wel een en ander doen) en werk gaat ook gewoon door.
op van Muzanna. 
Lynnepinny schreef:Wanneer weten jullie of Muzanna drachtig is?![]()
Daarnaast vroeg ik me opeens af: hoe spreek je haar naam eigenlijk uit? Ik lees het altijd zoals je het fonetisch in het Nederlands zou uitspreken, maar toen bedacht ik me dat ze uit Rusland komt, waar geloof ik meer een 'oe' geluid wordt gebruikt?
En dus niet een Hollandse Suzanne met een M, wat idd veel mensen ervan maken. 
(En heb nu gewoon helemaal geen verwachtingen meer. Het heeft gepakt... of niet... ik kan er toch niks meer aan veranderen.)
Geen vakantie voor mij.
nou fijn dat ze weer terug is
Neon schreef:nou fijn dat ze weer terug is
Misschien uit zelfbescherming, zeg het maar... Ze wilde naar de ruin tegenover. Echt why...?!
Bij het binnengaan staart wat opzij... oh nee... zou het toch? Maar ze is zo zen... Nee, echt, moet me echt inhouden niet overal iets in te lezen en mezelf toch gek te maken.
Je legt echt ALLES onder een vergrootglas. Stoïcijns kop in het zand en wachten tot maandag. Meer kan en moet ik gewoon niet doen. Ja, duimen... voor wat het waard is.

Nu er een datum en een tijd zijn geprikt komt het “ineens” toch dichtbij en dan is het moeilijk om zen te blijven en je af te sluiten voor mogelijke signalen. Zeker met ook de teleurstelling van vorig jaar die nu ook af en toe door je hoofd spookt.