Slecht. Ik zie nog geen verbetering ondanks de berg spuiten die hij gebad heeft en het tich keer per dag zalven en druppelen. Vandaar dat ik ook weinig plaats hier op het moment want heb er een hele dagtaak aan en maak mij flink zorgen.
Wat heftig zeg. Nooit geweten dat dit zomaar spontaan op kan komen zetten. Hopelijk zie je snel iets vooruitgang
kyrkelover
Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-20 06:53
Esther_r20 schreef:
Wat heftig zeg. Nooit geweten dat dit zomaar spontaan op kan komen zetten. Hopelijk zie je snel iets vooruitgang
Nee dat wist ik inderdaad ook niet. Zo is dinsdag de smid nog geweest en woensdag en vrijdag getraind en was het oog nog glashelder. Enkel wat geirriteerd door vliegjes waar hij wel vaker last van heeft. Normaal dan 1x wat zalf er in en alles is weer ok.
Kleine update: Helaas weinig tot geen verbetering, morgen naar Utrecht voor nader onderzoek van het oog om te zien wat er nog wel of niet te redden valt. Dit is echt wel een hele zware domper zeker het niet weten hoe en wat is slopend.
Arme jullie. Oog problemen zijn zo ellendig. Mijn merrie is erg beroerd geweest van heftige aanvallen van maanblindheid. Oog er uit en we reden binnen 3 weken weer op Z nivo.
Buiten zijn geïrriteerde oog voelt hij zich eigenlijk heel goed. Eet super, rent in de rondte, heeft energie te veel, maakt mij het leven zuur met druppelen en zalven.. Maar goed wellicht doet hij zich een stuk beter voor dan hij is.
Even een update: Vandaag zijn we met Roi naar Utrecht geweest om te kijken hoe het er met zijn oog voor stond. Tijdens een echo hebben we kunnen zien dat zijn oog nog intact is en er geen beschadigingen te zien waren. Wel is de ontsteking nog volop aan de gang en dit betekent dat hij heel intensief behandelt moet gaan worden. Dit wil zeggen om de 2 uur behandelen zowel overdag als nachts. Hij heeft dus nu een tijdelijke andere verblijfplaats gekregen, bij ons in de achtertuin..