Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
GJ9 schreef:Dames, ik heb even jullie peptalk nodig. Hoe lang gaat dat contact tegel verhaal maximaal durenWat een drama zeg.
Maar volgens mij doe ik het ook helemaal niet goed, ik heb zo lange teugels dat ik volgens mij tot sint-juttemis kan blijven rond rijden, zonder ze mijn hand gaat zoeken. En ik heb ook geen flauw idee hoe hard we moeten.
Citaat:UPDATE 13:42 UUR
EEN IEDER DIE ZICH VIA DE MAIL HEEFT OPGEGEVEN STAAN OP DE LIJST. DE DEELNEMRS DIE ZICH VANAF NU INSCHRIJVEN KOMEN OP DE RESERVERLIJST. ER IS VRESELIJK VEEL ANIMO DAT WIJ EERST DAT PROBEREN TE VERWERKEN.
========================================================
Yes!!! Het is gelukt...
Rien van der Schaft, bondscoach dressuur senioren, wil naar onze locatie in Oudenhoorn komen voor het geven van instructie. Enorm trots hierop!!
In verband met het hebben van een te drukke agenda in de weekeinden, zal Rien bij genoeg animo wat datums af willen spreken op de woensdagen. Bij veel animo zal er een andere dag ook ingeboekt kunnen worden.
De kosten voor deze instructie zijn rond de 57,50 á 60 euro per persoon. Dit is even afhankelijk van de reiskosten. Er wordt gereden met 2 combinaties tegelijk.
De pensionklanten van S&P Stables hebben voorrang op de inschrijving, dit is al gebeurd. Vanaf nu is het voor de mensen van buitenaf ook mogelijk om zich in te schrijven. Het kan dus zijn dat je niet gelijk mee kan doen, maar even zal moeten wachten op een volgende keer. Maar heb je je ingeschreven, dan zal je benaderd gaan worden als je aan de beurt bent. Kan je de opgegeven datum niet, dan schuif je door naar de volgende datum.
Tevens zal er bij deelname ook 45 minuten theorie les zitten wat gegeven wordt door Rien bij ons in de kantine.
Wil je mee doen, schrijf je dan nu in via clinicplanner@hotmail.com
=========================
WAUW!!! Wat een leuke positieve reacties op de komst van Rien! De mailtje stromen binnen....niet normaal!!!
Houdt er rekening mee dat je niet gelijk aan de beurt zal zijn, maar dat hier best een tijdje over heen kan gaan. Rien zal ook niet iedere week kunnen komen.
Er zal binnenkort meer info komen die via de mail verstuurd zal worden.
miss_lizje schreef:Dit bericht werd naar mij gedeeld!!! Ondanks dat ik op de reserve lijst kom deel ik hem hier ook even:Citaat:UPDATE 13:42 UUR
EEN IEDER DIE ZICH VIA DE MAIL HEEFT OPGEGEVEN STAAN OP DE LIJST. DE DEELNEMRS DIE ZICH VANAF NU INSCHRIJVEN KOMEN OP DE RESERVERLIJST. ER IS VRESELIJK VEEL ANIMO DAT WIJ EERST DAT PROBEREN TE VERWERKEN.
========================================================
Yes!!! Het is gelukt...
Rien van der Schaft, bondscoach dressuur senioren, wil naar onze locatie in Oudenhoorn komen voor het geven van instructie. Enorm trots hierop!!
In verband met het hebben van een te drukke agenda in de weekeinden, zal Rien bij genoeg animo wat datums af willen spreken op de woensdagen. Bij veel animo zal er een andere dag ook ingeboekt kunnen worden.
De kosten voor deze instructie zijn rond de 57,50 á 60 euro per persoon. Dit is even afhankelijk van de reiskosten. Er wordt gereden met 2 combinaties tegelijk.
De pensionklanten van S&P Stables hebben voorrang op de inschrijving, dit is al gebeurd. Vanaf nu is het voor de mensen van buitenaf ook mogelijk om zich in te schrijven. Het kan dus zijn dat je niet gelijk mee kan doen, maar even zal moeten wachten op een volgende keer. Maar heb je je ingeschreven, dan zal je benaderd gaan worden als je aan de beurt bent. Kan je de opgegeven datum niet, dan schuif je door naar de volgende datum.
Tevens zal er bij deelname ook 45 minuten theorie les zitten wat gegeven wordt door Rien bij ons in de kantine.
Wil je mee doen, schrijf je dan nu in via clinicplanner@hotmail.com
=========================
WAUW!!! Wat een leuke positieve reacties op de komst van Rien! De mailtje stromen binnen....niet normaal!!!
Houdt er rekening mee dat je niet gelijk aan de beurt zal zijn, maar dat hier best een tijdje over heen kan gaan. Rien zal ook niet iedere week kunnen komen.
Er zal binnenkort meer info komen die via de mail verstuurd zal worden.
miss_lizje schreef:Ik zal gewoon even moeten kijken. Werk fulltime maar vrij regelen is geen probleem als ik het minimaal 1 week van te voren weet, liever eerder, maar korter dan een week red ik niet.
Ben benieuwd hoeveel dagen ze kunnen plannen met de hoeveelheid animo.
mirjamalvaro schreef:Oh echt. Dat zou super zijn. Kan ik misschien beide paarden mee nemen.
Weet jij of het op de dag is? (Sta wel op reservelijst hoor)
mirjamalvaro schreef:Pfff baal als een stekker.
Zou morgen weer lekker de paarden trainen, dat heerlijk gevoel van zondag weer opzoeken. Maar heb ongelukje gehad dus denk niet dat ik laarzen aankrijg.
Bij binnenhalen van de paarden heeft er eentje mij voor 2 andere paarden gegooid, die vervolgens in paniek mij meesleurden tussen hen in.
Giga dikke voet links, rechts paar mooie stevige blauwe plekken, elleboog en arm flink geschaafd en een bult op mijn kop. Zucht.