Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Die zondag durfde een kennis (die ook de vorige eigenaar van mijn andere paardje is) er wel op, aangezien hij al helemaal voorbereid was en ze ook bij de koop van hem erbij was. Dus wij rustig eerst hangen en daarna ging ze er is even opzitten, hij deed helemaal niets! Toen allebei de kanten gestapt wat ook super goed ging.
zelfs een klein stukje gedraafd! En hij gaf in het hele proces tot nu toe geen kick

Dawson123 schreef:suikermeisje, fijn dat de operatie goed is verlopen. Hebben ze een groot gat moeten maken? En hoelang staat er voor jullie revalidatie?
Ik ga vandaag voor het eerst weer longeren na de operatie van 3 weken terug. Kunnen we eindelijk gaan beginnen met naar het zadelmak maken werken![]()
![]()
Heb wel besloten dat als hij straks met het zadel erg wild wordt dat ik de eerste keer iemand anders erop zet..
Moet wel ook zeggen dat zijn karakter ontzettend goed is, hij is heel relaxed en gaat niet zomaar er vandoor of iets dergelijks.
) en stopt wanneer ik wil. Ze luistert verdorie beter dan haar moeder die al anderhalf jaar gereden wordt
Lieve jongen is het ook.

Vriendin hield haar vast, redelijk patsboem het krukje er naast gezet, even gaan hangen en toen zat ik. Niet lang hoor, iets van 20sec en we hebben alleen maar stil gestaan. Alles positief afsluiten, dus niet afgewacht tot ze achteruit ging lopen oid.
) maar joh wat is die pony sensitief. Het lijkt wel telepathie. Ik moet echt gefocussed zijn op haar, als ik een fractie afdwaal met mijn gedachten dan merkt ze dat al aan me en trekt dan haar eigen plan. Heel erg leuk, wel een grote uitdaging! Ze had het longeren in elk geval supersnel door.
Test mijn geduld iets meer haha.