Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CestLaVie_97 schreef:Guys, ts is een goede vriendin van me en ik post dit namens haar. Het is inderdaad tot een rechtszaak gekomen. Met de pony faat het gelukkig goed. Helaas kan ze er niet veel meer over zeggen en ze post het liever niet onder haar eigen naam. Hoop dat jullie daar begrip voor hebben
Mioux schreef:Maar tot heden is er niks bevestigd toch? En is dit allemaal aanname ?
elenaMM77 schreef:weiland valt niet onder huisvredebreuk voor zover mij bekend tawariel,
een erf wel.
Gillbo schreef:Lynn_Nikita schreef:Nu al rechtzaak? Gaat wel heel erg snel dan
Zucht je zal ook eens op je woord geloofd worden hier he.
Lynn_Nikita schreef:Ik zeg niet dat ik niks geloof. Ik zeg dat ik 2/3 wkn na het gebeuren heel snel vind. Normal gaan daar tig brieven ed overheen met compromis proberen te sluiten en dan reactie afwachten. Wat is hun aanklacht dan ? Succes
Dani schreef:Lynn_Nikita schreef:Ik zeg niet dat ik niks geloof. Ik zeg dat ik 2/3 wkn na het gebeuren heel snel vind. Normal gaan daar tig brieven ed overheen met compromis proberen te sluiten en dan reactie afwachten. Wat is hun aanklacht dan ? Succes
Je kunt het ook anders interpreteren: de tegenpartij zet door, dus er komt een rechtszaak en de zaak ligt nu bij de officier van justitie, maar de daadwerkelijke zitting is nog niet geweest. En je hebt gelijk hoor, als de zitting al heeft plaatsgevonden zou dat inderdaad heel erg snel zijn dus ik vind je opmerking niet gek.Dat zegt ook niets over het wel of niet geloven (althans, in mijn geval niet. Het is vreemd als het zo snel zou zijn, maar vreemde dingen kunnen best waar zijn).
Saab99 schreef:gohya schreef:maikeltje de TS is van belgië.
De pony's staan in Nederland dus ik denk dat het via de Nederlandse rechtbank (en dan dus ook wetgeving) gaat
Lanolynn schreef:Maar de zaak speelt zich af in nl, ook qua gerechtssysteem en het heet inderdaad laster en eerroof en zo staat het ook in het pv van de politie, zie art. 443 e.v.
gohya schreef:Saab99 schreef:
De pony's staan in Nederland dus ik denk dat het via de Nederlandse rechtbank (en dan dus ook wetgeving) gaat
Owww,geen idee welke Wet dan geld als de eigenaar Belgische is.