Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mandy_B schreef:Marleen_vA wat een knap paard heb jij! zo braaf zonder zadel en hoofdstel.

. Opgestapt en gaan rijden, was voor mij en voor hem alweer een tijdje geleden dus even wat onwennig, paar rondjes aan de longe en toen weer los. Merk dat hij aan de longe meer gespannen is en vervelender dan los met het rijden
.
. 
net weer thuis, heerlijk kunnen rijden, zelfs stukken ontspannen kunnen rijden en het sturen gaat ook wel beter. Ontspannen als in hoofd laten zakken en niet constant giraffe spelen 

ik moet echt continue een overgang maken of versnelling anders bedenkt hij zelf wat.
. Vooruit stappen snapt hij nog niet helemaal (''ik moet toch braaf stilstaan??'') (oortjes staan naar achter op de foto, omdat hij zijn buurvrouw niet moet haha. voor de oplettende kijker; teugels hangen los)
Mandy_B schreef:Wauw maaaikkee wat super zeg! Hoevaak per week ben je nu met hem bezig? Wees er maar zuinig mee
Meisje2000 wat voor zadel heb je nu gekocht?
Ik heb die van mij gisteren voor het eerst hoofdstel en bit in gehad daar was hij niet echt onder de indruk van. Alleen met longeren is hij nog echt een draak. Is na een half rondje al verveeltik moet echt continue een overgang maken of versnelling anders bedenkt hij zelf wat.
Is nu ook heel erg aan het groeien

xBostonx schreef:Wat fijn zo lekker buiten! Zo ver zijn we hier nog niet. Wel een heel mooi Australian Stockzadel gekocht voor Takoda. Als we eenmaal naar buiten kunnen gaan we kilometers vreten dus dan wil ik wel fijn zitten haha
hij is zo braaf... 5e keer erop kon ik al het bos in met hem, inmiddels heb ik er 12 keer op gezeten
hij is zó snel afgeleid dat hij gewoon storing in zn hoofd heeft en vergeet dat ie moet luisteren, is niet erg, moet hij allemaal leren maar het bos in durf ik nog niet aan
Wel lekker dat hij zo makkelijk is wat dat betreft! 

Wordt nu wel tijd om er op te gaan en dat kan ie zo goed als aan nu 
Wat een verschil een ander iemand kan zijn zeg.