En ik ga weer met m'n merrietje Khavvana beginnen, ook. Heb haar al aan Steef (per foto's) voorgesteld, die stelt voor eerst eens een longeerlesje te doen bij hem om de boel te bekijken voordat ik er weer opstap. Daar heb ik ook weer zin in, maar kan niet alles tegelijk, even zien hoe ik mijn tijd nu weer daarvoor in moet delen.
Je krijgt het er maar druk mee! Heb je zelf al eens op haar gereden eigenlijk?
terpentijn
Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-15 15:58
Jazeker, de allereerste keer in de omheinde paddock gleed ik in drie etappes van haar (over haar hals) af omdat ze zich na het rijden even van head to toe uitschudde.... HAHAHA! Ze was toen wel erg opgefokt en rennerig, dus vandaar het uitschudden... nog geen bok of andere idioterie van haar meegemaakt, moet het wel na de winterpauze uiteraard weer langzaam aan opnieuw oppakken.
Dat gaat dan wel een apart topic worden natuurlijk!
In principe wil ik het zelf doen, maar gezien Rosan haar rijkunsten zou ik het ook leuk vinden als zij er op zou willen... maar die heeft Lana toch al? Bovendien wordt zij waarschijnlijk ogenblikkelijk verliefd op Khavanna... wie niet, eigenlijk? (geen idee wat dat voor idiote SPAM post hierboven is... mag dat weg,, Mods?)
Dekken? Dacht dat de grondeigenaar dat niet wilde...
terpentijn
Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-15 16:10
Hangt er vanaf wat er uit rolt...
Nee, die wil dat in principe ook niet, maar kan het nog es voorzichtig aankaarten.
terpentijn
Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-15 18:47
Tineke en Maarten komen a.s. donderdag actiefoto's van Khavanna maken in de wei. Hoei! Mijn laatste foto's van haar zijn wel van een paar jaar terug... Spannend!
Laatst bijgewerkt door terpentijn op 21-04-15 18:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Oh... ben hier stille meelezer, die niet kan wachten op jouw Khavanna topic! Onze merries lopen redelijk gelijk qua africhting: mijn merrie is ook vorig jaar ingereden ( weet je misschien ook nog wel, volgens mij heb je ooit al wel eens gereageerd op wat posts van mij over haar), Mijn dame heeft de winter ook rust gehad en wordt nu weer opgepakt. Ga het superleuk vinden om de ontwikkelingen van jouw dame te volgen!
terpentijn
Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-15 19:27
Jaopie vanmorgen geschoten door KBK fotografie (KoudbloedKim), van http://www.kbkfotografie.nl nou eens niet onder het zadel, maar als Free Spirit ongepoetst en ongekamd en ongetemd in de wei: look at that proud face!
En kijk eens naar zijn free movements:
Streven we er allen niet naar om een paard zo vrij onder het zadel te kunnen laten bewegen?
Maar helaas, dames, he's already GOT a girlfriend waar hij stapel op is: Khavanna!
Wat hebben je paarden een prachtige uitdrukking: FREE inderdaad. En: TROTS.
En tjonge, die laatste twee foto's...bijzonder dat ze er allebei zo fantastisch op staan: om echt te 'koesteren', zulke foto's!
Kim en Maarten hebben geweldig werk gedaan (want ik heb ook even in HUN topic gespiekt, dus weet dat er veel meer te genieten valt ) en ik kan me voorstellen dat je als eigenaar zeer gelukkig bent wanneer je je paarden ZO vastgelegd ziet: bewijzend dat je je dieren in hun waarde laat en ze zich bij jou uitstekend op hun plek voelen!