Lovely"]
[quote="Aqua8horse"][quote="Lovely"]
[quote="Aqua8horse"][quote="Lovely schreef:Ter aanvulling: het is belangrijk te kijken naar de natuurlijke richting van de halswervels en waar die halswervels eigenlijk zitten.
Ja, LOV dat ben ik met je eens. Je ziet ook hoe het paard op de eerste foto overduidelijk op de voorhand loopt. Je ziet op de derde foto dat er geen impuls is bij het achterbeen.
Je hebt als je een paard correct rijdt, helemaal geen LDR nodig om hem lekker soepel door het lijf te hebben.
[/quote]
Mwah, ik doe daar geen uitspraak over. Als Sjuimpje de bevindingen van de professor niet in twijfel mag trekken wegens "te weinig ervaring en winstpunten", dan ga ik Anky en Bonnie ook maar niet bekritiseren, tevens wegens te weinig ervaring en wereldbekerpunten. De professor kan goed paarden opensnijden (maar wat minder goed deugdelijke artikelen dicteren) en Anky kan goed wereldbekerwedstrijden rijden.
[/quote]
Je mag het onderzoek in twijfel trekken, maar een professor als gek beschouwen gaat voor mij te ver.
[/quote]
Klopt, maar anderen voor gek zetten omdat ze toevallig geen winstpuntje rijden, is nog erger. Hoe gaat het met jouw wedstrijden eigenlijk?
[/quote]
Luister eens LOV wie zet er nu wie de hele tijd voor gek, althans dat proberen ze?
Ik rijd helemaal geen wedstrijden dus dat gedoe met winstpunten heb ik geen last van.
Sjuim blaast erg hoog van de toren. Dat mag. Ik wil haar niet voor gek zetten maar ik mag me toch wel afvragen waarom je al heel lang meer geen winstpunt haalt. In combinatie met het moeilijke rijden van Ozep wilde ik alleen maar aangeven of duidelijk maken dat dat LDR systeem niet zo'n goede uitwerking heeft. (heb je heer reactie wel goed gelezen?)
Dus als het negatief overkwam, mijn excusses, dat was niet zo bedoeld.