Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

xDaantjxx schreef:Wat zijn rhinestones??
DendroFleur schreef:Maar even opgezocht maar volgens mij een soort blingbling. Nooit van gehoord.
Urielle schreef:En wat is dan het wannabe, diamanten ofzo? Ik geloof niet dat er iemand is die rijdt met diamanten op haar paardenspullen of ben ik nou naief?
Urielle schreef:Ik ken hotfix wel, maar ik snap het wannabe niet.
Of de winkel nu Swarovskistenen op een dekje of een frontriem doet en er gelijk het viervoudige voor vraagt of je zet exact diezelfde Swarovskistenen er zelf op, ik zie het verschil niet zo.
[***] schreef:Ik ben erg benieuwd naar de definitie van "laag sociale uitstraling".

Soraya10 schreef:Nou over zweetvlekken. Wij hebben er 1 op stal die altijd na het rijden een zweetvlek op haar kont heeft!!! Nou hoe is dat mogelijk??? We raken er op stal soms niet over uitgepraat. En dat ze dat zelf niet ziet als ze haar rijbroek uitrekt. Die zweet zich dus letterlijk uit haar naat!
Anthea schreef:Ik vind roken op het paard echt pauper gedrag
vraag me altijd af of die hele cap eigenlijk nog wel aan de veiligheidsvoorschriften voldoet, ziet er namelijk uit als zo'n cap die je zo'n beetje kan dubbelvouwen 
) ook in een prachtige ribbroek met gebreide paardentrui van oma
en in de auto mn cap al op natuurlijk
Urielle schreef:'s Zomers heb je hier een terras, en daar zie ik op mooie dagen western en/of recreatieruiters die eerst door het bos zijn gaan rijden hun paard vastbinden (is een speciale balk voor, waterbak erbij etc.) en dan gaan ze dus gelijk na het rijden lekker eten en drinken en daarna het laatste stukje naar stal/huis stappen.
Daar ben ik toch wel jaloers op, mijn paarden blijven echt niet zo braaf staan tussen een rij vreemde paarden terwijl ik op mijn gemakje met mijn vrienden op het terras zit. Als je dan 's zomers met zweetreet en alvan je paard afkomt met je snikhete zwarte dressuurjas en je moet dan eerst paard afzadelen, afsponzen, op de trailer zetten, eigen kleren wisselen, kofferbak weer inruimen etc. voor je aan je drankje toekomt kan ik er wel eens weemoedig aan denken.
Beest krijgt ook altijd een pintje...