Ik heb ook nog wel een leuke: Het dochtertje (toen 7jaar) van een vrouwtje uit mijn les stond bij de les te kijken. (de dochter rijdt zelf ook op onze manege) Tijdens het draven moest er worden doorgezeten ivm het rijden van kleinere figuren. Na de les zegt het meisje: 'Nah mam, weet jij soms niet hoe je moet lichtrijden?? Staaan, zittt, staaan, zittt...!!'*doet t voor terwijl ze naast dr moeder staat*
Een aantal weken terug had ik weer iets moois tijdens het buitenrijden. Ik reed in het bos, komt er een vrouw langsgelopen die stopt en zegt: wat een leuk paard, is het een IJslander of een Fjord. IK: Nou, geen van beiden. Zei: Oh omdat 'ie zo klein is...
Even voor het volledige beeld; ik heb een vosbonte kruising van 1.55m..
Vandaag stond mijn paard in de regen buiten met een zweetdeken. Papa was er heilig van overtuigd dat dat toch echt het regendeken was. Gelukkig was ik vroeg thuis en heb ik het maar even snel verwisseld, voortaan hang ik de dekens maar klaar of hang ik een briefje op welke kleur deken hij moet pakken.
jasz
Geplaatst: 30-01-13 21:00
Laatst zag ik een film, waarin Engelse volbloeden voorbij kwamen. Zegt mijn vader: 'dat zijn toch van die Andalusiërs?' uh nee... haahahha
Zo was ik een keer op wedstrijd mijn hoofdstel vergeten Gelukkig was t niet ver van huis dus mijn moeder terug gestuurd met de opdracht om t hoofdstel mee te nemen Waar komt ze mee terug.. Een halster Dus kon ze nog een keer heen en weer.. uiteindelijk was ze de teugels vergeten, die heb ik maar even van iemand anders geleend..
Of dekjes noemt ze altijd dekentjes of kleedjes
en ze bekeek gisteren ook eventjes mijn foto's Zei ze oh heeft die weer die rode lapjes om (zoiets) Mam dat zijn peesbeschermers