Ff lekker ontopic maar iemand enig idee waar ik een fatsoenlijk, net hoofdstel kan scoren met brede aansnoerneusriem in het zwart maat full? Rond de 40 euro ongeveer... Heb er bij Ooteman één in de aanbieding gezien voor maar 25 euro, mss dat dat iets is..
Alja: Het hoeft toch ook niet meteen duur te zijn? Bedenk wel dat ik nog geen paard heb hè, dus probeer nu rustig aan al wat spulletjes in de opruiming te scoren.. ik verwacht niet een kwalitatief hoogstaand hoofdstel te vinden voor dat bedrag Maar een HB/HH o.i.d. moet echt wel lukken..
Ja dat kan, maar ik denk dat een goedkoper hoofdstel net zo goed jaren mee kan, mits je hem goed (beter) onderhoud. En er is natuurlijk heel erg kwaliteit verschil in de goedkopere prijsklasse..
Romanoff
Geplaatst: 29-06-12 22:04
Mee een Alja. Ik heb 1 van 80 euro en 1 van 90, en dat vind ik nog vrij goedkoop. Maar zijn fijne hoofdstellen 1tje van HH en 1je van Rossner
Maar een hoofdstel van 80 kan toch prima in de aanbieding rond de 40 a 50 euro kosten? Omdat ik nu geen haast heb kan ik daar nu naar kijken.. Dus als iemand een mooie aanbieding weet
Alja
Geplaatst: 29-06-12 22:16
ik heb IR alhoewel dat nu anders heet geloof ik een een dobert
IR is toch nog gewoon ir Dobert heb ik ook 5 jaar gehad alleen voor de hengst die ik toen reed het nodig dat hoofdste op te eten balen was hij net iets te duur voor
Johnnydepony
Geplaatst: 29-06-12 22:21
Ik heb een oerdegelijk Stubben hoofdstel, slijtvast. Ding is 6 jaar oud. Ziet er uit als nieuw. Geloof dat ie 140 euro heeft gekost. (en ik vet nooit )
IR is geen Dobert. Prijsverschil van minstens 100 euro. Maar IR is niet slecht trouwens. Tenminste dat was het jaren geleden niet.