Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cemlys schreef:Ik wou gister chaps halen bij divoza maar ik pas dus onmogelijk ariat chaps, zonde van de ariat schoenen die ik al gekocht had. Ook hadden ze weinig zin om een oornetje pony maat voor mij te bestellen dus beetje tegenvallers. Gelukkig grote meevaller aan de kassa. Had nog een mountain horse polo mee en een softshell pikeur vest beide 25 procent korting en 20 euro aan kortingbonnen. Moest uiteindelijk nog minder betalen dan het vest kostte. Heerlijk. En blij. Vest zit erg goed.
Citaat:Nee, helaas ik heb me al zes weken ingehouden
Citaat:Ik wou gister chaps halen bij divoza maar ik pas dus onmogelijk ariat chaps, zonde van de ariat schoenen die ik al gekocht had.
Odetje92 schreef:Cemlys schreef:Ik wou gister chaps halen bij divoza maar ik pas dus onmogelijk ariat chaps, zonde van de ariat schoenen die ik al gekocht had. Ook hadden ze weinig zin om een oornetje pony maat voor mij te bestellen dus beetje tegenvallers. Gelukkig grote meevaller aan de kassa. Had nog een mountain horse polo mee en een softshell pikeur vest beide 25 procent korting en 20 euro aan kortingbonnen. Moest uiteindelijk nog minder betalen dan het vest kostte. Heerlijk. En blij. Vest zit erg goed.
Hoezo pas jij onmogelijk Ariat chaps? Ze hebben zoveel maten (niet dat Divoza alle maten heeft, die levert maar de helft dacht ik)