Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
jolanda20 schreef:Nellekeee schreef:Hallo!
Hier nog iemand die opzoek is.
Ik zoek een jong (4,5 jaar) ingereden talentvol dressuurpaard. Die ook nog eens heel braaf is want ik ben geen held (dus zou fijn zijn als hij ook al een meegeweest is op vreemd terrein) En er staat wel veel te koop maar ik vind het lastig hoor.. Mijn max is €8000,- maar dan moet ik erg diep in de buidel tasten dus het liefst iets lager. En alles wat ik leuk vind staat in Brabant, nou is dat toch wel erg ver vanuit Groningen maar als het zo blijft moet ik maar een weekendje plannen denk ik!
hier moet je echt wel wat voor kunnen vinden!!! sporthorses!!
ik had een budget van €5000,-..... ben geslaagd voor €3500,-
wel wat water bij de wijn gedaan. wilde een braaf paard, merrie van rond de 1.65. goed doorgereden. max. 11jaar.
ik heb nu een merrie van Krack c, 1.63m, bijna 5 maar in haar doen en laten 3jaar.
is een jaar onder het zadel maar niveau van 3 maanden onder het zadel. wel heel braaf!!!mijn kleine topper!!! en lopen dat ze kan!!
Rider01 schreef:stef schreef:Dan ga je het veulen toch niet voor 1500 weg doen?
Dat lijkt mij ook onwaarschijnlijk, waar zit het addertje..?

maudenmarc schreef:@ marloes: Zocht jij speciaal springgericht of dressuurgericht?
@ Nellekee, wat versta jij onder talentvol? Hier in brabant lopen idd heel veel leuke rond. Maar de meeste jonge echt talentvolle paarden en vooral omdat ze wat doorgereden zijn liggen toch iets hoger qua prijs. Neemt niet weg dat er voor jou budget wel wat leuks te vinden moet zijn.
Dan nog het karakter, de meeste paarden met echt talent onderscheiden zich en hebben wat extra's waardoor het niet altijd de gemakkelijkste zijn
Nellekeee schreef:Mijn eis is dat hij/zij goed zadelmak is en het liefst al eens op vreemd terrein geweest maar dat is geen vereiste. En als je wat hoort of ziet dan hoor ik het graag! Stal prestige en bij bk horses stond ook wel wat leuks!