Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) maar het idee dat er iets met mijn ogen zou gebeuren...brrrrrr...
.
maar het is niet anders.
veilige KM's maken is ook goed voor het zelfvertrouwen.
) "
)

geen vertrouwen meer een een klooiende pony
word ik alleen maar dwarser van
ken mezelf inmiddels.
en vind/vond het ook een leuk ding om te zien (leuk maatje voor Cayleigh ook...mijn moeder is overtuigd dat ze toch al bijna van P.C. is afgegroeid
)
), die niet m'n vriendin wil zijn en die me niet gezellig laat keuvelen zo'n half uur...
dan raak ik afgeleid van mijn "probleem" en ontspan ik.

) en ik zeg steevast dat dat voor mij ook helemaal niet hoeft. 1 Fjord voor de wagen is power genoeg voor mij. Zie mensen ook aanrommelen met shetjes met alleen een halster voor de kar etc. ("die van mij is zooooo klein en braaf, kan wel"), kan ik met P.C. allemaal ook wel, maar het gaat niet gebeuren....je gaat er uiteindelijk wel het verkeer mee in!
Voor mij zou een drill-sergeant perfect zijn. Buitenritjes rijd ik ook wel samen met mijn man of dochter en dan helpt het keuvelen prima, het punt is alleen dat Cos maar klein is en ik 1m75 dus wij (voornamelijk ik dus) moeten ook leren hoe wij kunnen rijden zodat ik hem zo min mogelijk in de weg zit en opdat ik ook weet/voel wat ik aan het doen ben......dat is iets wat ik moet leren en daarvoor heb ik (als discipline-loos mens) een drill-sergeant nodig. 

Maar je hebt het iniedergeval geprobeerd.
jenn0dv schreef:@ SB
Niet gek dat jij af en toe eens 7kleurtjes poept, je paard heeft flink wat heet bloed stromen?
Lekker beessie heb je!
Nog een buitenritje gemaakt ?
Ik zou zondag gaan, maar mn rijmaatje heeft afgezegd, en kan niet alleen. Mijn mannen hebben beide nogal last van verlatingsangst. De sukkels
Hij lijkt meer dan hij is.
Paardje deed HELEMAAL niks.