De eigenaar heeft gisteravond om 23.30 uur laten weten dat ze misschien niet op tijd kan zijn voor de keuring vandaag en dat zonder haar er geen keuring plaats vindt. Ik heb net de dierenarts gebeld en hij heeft aangegeven dat hij het te onzeker vindt om te komen (en begrijpelijk, want daarvoor laat hij waarschijnlijk andere mensen wachten) Keuring is voor vanmiddag dus gecancelled en pas op z'n vroegst volgende week vrijdag (vanuit de verkoper). Dierenarts gaf al aan dat ik hem dan wel heel erg beperk en wilt eerst 100% duidelijkheid van verkoper.
Het zit me niet lekker. Ik heb het geval dat het haar nu te definitief wordt en probeert te rekken. Ik had de afspraak voor vanmiddag in samenspraak met haar gemaakt en op het laatste moment laat ze het afweten. Ik vind het echt onfatsoenlijk. Je stuurt niet een half uur voordat de dag van de keuring begint een sms.
Vanavond ga ik bijlezen en reageren op jullie posts. Nu moet ik effe stoom afblazen en dan snel weer aan het werk.

Maar had ik dus al wel verwacht en het gebeurt me wel vaker dat ze écht te duur blijken achteraf en dan gaat het gewoon over 4 jarigen
Sommige mensen hebben echt lef