Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Priscilla__ schreef:Ik ben opzoek naar een zadelbontje, weet iemand misschien een site of winkel in Veldhoven/Eindhoven (eventueel omgeving) waar deze in de aanbieding zijn te vinden?
Ook ben ik opzoek naar een mooi leren halster (zwart met zilveren gespen etc. géén goud).
xJolien schreef:Vandaag hier ook bij de Action even gekeken, maar kon geen aluminiumzooltjes (?) vinden..
Dus heb maar weer lekker de wollen zooltjes genomen, zit echt heerlijk!
Priscilla__ schreef:Ik ben opzoek naar een zadelbontje, weet iemand misschien een site of winkel in Veldhoven/Eindhoven (eventueel omgeving) waar deze in de aanbieding zijn te vinden?
Ook ben ik opzoek naar een mooi leren halster (zwart met zilveren gespen etc. géén goud).
inkepink schreef:Priscilla__ schreef:Ik ben opzoek naar een zadelbontje, weet iemand misschien een site of winkel in Veldhoven/Eindhoven (eventueel omgeving) waar deze in de aanbieding zijn te vinden?
een bontje op of onder het zadel?
hier heeft de welkoop de zadelbontjes in de aanbieding
Die sokken van de action hadden ze vorig jaar ook en ik heb toen een paar gehaald, maar echt fijn vind ik ze niet als rijsokken....er zitten wat rare verdikkingen op waardoor mn laarzen niet lekker zitten