Gaat jou pony/paard weg voor een miljoen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lindeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 20:14

echt niet! nog niet voor een miljard, mijn paard is veel belangrijker! ;)

meisjeline

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 20:18

Ja

kynshiri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 20:21

ik heb die beestjes graag, maar voor dat bedrag zou ik niet nee zeggen...

Marrlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 20:24

Ja voor dat geld doe ik er een hele grote rode strik om!

HildeJVW

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 10:15

Neee!!! Nooit!!!!!!!

bamsie

Re: Gaat jou pony/paard weg voor een miljoen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 10:25

Tja, geld is leuk, paardjes ook, maar als je geen geld hebt, en wel paardjes en ook nog een verkoop verslaving... Dan ben je dus constand blud.... Ik zou het wel doen, omdat de mijne nu 19 is. Niks mis mee, maar tog. Dan zou ze wel naar een lief baasje moeten, anders gaat het niet door. En als ze zo veel geld hebben, zal ze het daar vast goed hebben. Ik zelf koop dan gewoon een leuke nieuwe knol, en laat er dan ook gelijk een nieuwe stal bouwen :P

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 10:29

Bij mij krijgen ze haar keurig gepoetst, strikje er om, met halster en alle toebehoren keurig mee. Voor dat geld zou ik haar niet houden.
Klinkt hard maar wat dat betreft is er veel te koop.

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 10:35

Het lastige hieraan is dat het sowieso niet daadwerkelijk gaat gebeuren en dat het roepen van "ammenooit niet!"dan wel heel makkelijk is.

Ik weet heel erg zeker dat er hier echt mensen zijn die dan toch even slikken en op zoek gaan naar een ander leuk peerdje;)

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 10:42

hoe groot het bedrag ook zou zijn, dan ligt het er nog steeds aan wat diegene ermee van plan is.
gaat de pony erop blijvend op vooruit en zijn het super toffe mensen (met een steekje los i mean een miljoen :z )
dan zou ik ervoor gaan, pony goed terecht en ik veel geld om me voor andere belangrijke dieren / onderwerpen in te zetten.
maar zouden ze dubieuse of zielige dingen met de pony van plan zijn of is het me niet duidelijk wat ze ermee willen dan zoeken ze maar fijn verder, dan blijft mijn poon gewoon bij mij natuurlijk.
maar ja haha het is idd eigenlijk een onzin vraag want niemand krijgt met zo'n situatie te maken, alleen degenen die een paard hebben staan met internationale potentie.
en ik denk ook ja dat veel mensen die nu never nooit niet roepen wel anders zeggen als iemand echt met heel veel briefjes van 1000 voor hun neus staat in ruil voor de pony.

DeniseM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 10:43

Ja zeker! En voor een kwart miljoen ook! :D Dus bieden maar!!

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 10:50

Punt 1 ik zou het nooit doen !! Nooit !!! 1 miljoen zal het gemis niet beter maken, moet er niet aan denken, geen geld op aarde kan mij het gevoel geven wat mijn paard mij geeft! Rillingen over men lijf als ik er al aan denk dat hij ooit niet meer bij me is!! Hij is mijn Held , ja klinkt heel Penny.. I know!
Punt 2 ze brengen hem binnen een dag terug!! Want hij is echt niet leuk!!

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 10:54

neen , mijn grote schat ( tinker) is veel meer waard :) . En de meesten zouden zijn gebruiksaanwijzing al niet snappe :D
heel speciaaaal !! :))

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 10:58

hetlevenwint schreef:
neen , mijn grote schat ( tinker) is veel meer waard :) . En de meesten zouden zijn gebruiksaanwijzing al niet snappe :D

Neeeeeeee, de emotionele waarde is enorm, niet de daadwerkelijke waarde (neem ik hier overigens voor het gemak even aan). Geld is zakelijk, koud, en het gros weet dat er geen miljoen zal worden geboden. En er loopt écht wel iremand rond die óók met jouw paard om kan gaan hoor, al wil je zelf heel graag dat je de enige bent. Ook een gebruiksaanwijzing in 28 delen int chinees is uit te pluizen;)

apple01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 11:01

Ja hij gaat weg. Ookal zou ik hem dan wel even missen. |( |( |( |(
Is toch anders als je het opschrijft dan als je het topic leest. Want toen dacht ik nog voor de helft ook wel. En dat weet ik nu niet mere 100% maaar 80% zeker. Mn hondje gaat niet weg voor 1 miljoen. Echt niet! Ze is mijn alles.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 11:03

PussInBoots schreef:
hetlevenwint schreef:

Neeeeeeee, de emotionele waarde is enorm, niet de daadwerkelijke waarde (neem ik hier overigens voor het gemak even aan). Geld is zakelijk, koud, en het gros weet dat er geen miljoen zal worden geboden. En er loopt écht wel iremand rond die óók met jouw paard om kan gaan hoor, al wil je zelf heel graag dat je de enige bent. Ook een gebruiksaanwijzing in 28 delen int chinees is uit te pluizen;)

dat weet ik nou ook wel hooor ik bedoel gewoon neen ik doe hem voor geen miljoen weg hoe irritant die soms ook doet ! <--- heb nog tijd genoeg over dat die een schat is heel veel tijd :)
ps. Ik heb voor de rest de mening ook als ik het dan toch zou doen dat het allemaal te zien is van waar die zou komen te staaan ;) mvg.

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 11:19

bedenk dus wel dat je voor die miljoen weer heel veel andere goede dingen kan doen voor andere pony's bijvoorbeeld,
geld an sich is koud en zakelijk, maar je kan er wel veel goeds mee doen!
als het maar in de goede handen is, dat geld ;)

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 11:21

Marigold schreef:
bedenk dus wel dat je voor die miljoen weer heel veel andere goede dingen kan doen voor andere pony's bijvoorbeeld,
geld an sich is koud en zakelijk, maar je kan er wel veel goeds mee doen!
als het maar in de goede handen is, dat geld ;)

Dat is een FEIT :) Maar ja , in het echt reageer ik waarscheinelijk toch anders zou ik al het aanbod krijgen , op internet zeg je er makelijk nee op maar denk dat ik en de meesten ja zouden zeggen in het echt ( wel zou ik dan toh zeker willen weten of die een goede thuis heeft dan ) .

noomp11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 13:15

onbetaalbaar :D
hij is me teveel waard <3

lataar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 16:41

nooit...
er is veel meer in het leven dan al die materialistische dingen..

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 16:45

Uiteraard. Mét alle toebehoren. Voor dat geld koop ik mij wel iets anders, hoor :9

liljebo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 16:48

Hmmm.... ik denk dat iemand die een miljoen geeft voor een van mijn paarden toch een beetje een schroefje los heeft...
Ze hebben nl, strikt en eerlijk gezien, alleen emotionele waarde....
Welliswaar koudbloeddravers en misschien leuk voor een veulen, maar eentje heeft zelf niets gepresteerd op de baan (Haar moeder dan weer wel) en de ander wel en heeft twee veulens gehad bij de opfokker, maar die hebben ook niets nat gemaakt.

Ze zijn beiden niet (meer) geschikt op de baan, hebben hooguit gemiddelde (of lage) waarde voor de fok en zijn geen bijzonder begaafde rijpaarden, puur objectief gezien.

Dus zoals gezegd... iemand die er een miljoen voor geeft, heeft een schroef los en krijgt mijn paarden dus niet.

Zouden er wel een verklaarbare (economische) reden zijn om dat geld voor mijn paard te willen geven... tja... dan denk ik dat ze het erg goed zou krijgen bij iemand die er zoveel geld voor geeft en denk ik toch dat ik overstag zou gaan.

fro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 16:52

Jup alle 4 mogen dan zo mee. Al zou mijn ene wel heel snel weer terug komen(6)

Mirtjeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 16:53

Ik heb geen eigen paard, maar als ik er een zou hebben zou ik het zeker doen. Een miljoen is echt veel geld waar je veel mee kunt doen, en er kan van alles met je paard gebeuren waardoor je hem wel zou moeten verkopen (been gebroken, enz.) Ik zou mijn paard wel verkopen ja.

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 22:07

Incl strikje!

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 08:56

Ja, al zou ik er bij de een veel en veel meer moeite mee hebben dan bij de andere.