Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kusjeperdo schreef:hallo,
ik ga met een vriendin een pas de deux proef rijden, we hadden als thema in gedachten Grease.
maar onze paarden hebben 2 hele verschillende gangen waar ik graag op wil gaat heel snel en die ander niet zo hoe kunnen we dat oplossen en wat voor muziek moeten we dan gebruiken uit grease
groetjes,
ismay
Myrthe92 schreef:Ik heb eind februari weer een carnavals pas de deux op stal. Het is nog ver weg, maaar, heeft er iemand nog leuke ideeen voor een thema?
Gewoon beetje iets origineels en geks. Vorig jaar als Non gegaan op muziek van sister act, het jaar daarvoor als 'coole' berjaarde. met bling bling en muziek klassiek/50cent.
HILARISCH!![]()
[ Afbeelding ]
AC_ schreef:Myrthe92 schreef:Ik heb eind februari weer een carnavals pas de deux op stal. Het is nog ver weg, maaar, heeft er iemand nog leuke ideeen voor een thema?
Gewoon beetje iets origineels en geks. Vorig jaar als Non gegaan op muziek van sister act, het jaar daarvoor als 'coole' berjaarde. met bling bling en muziek klassiek/50cent.
HILARISCH!![]()
[ Afbeelding ]
supervet! hoe hebben jullie dat gedaan met muziekmixen? ik hb in februari (dus duurt nog wel ff maar zou wel handig zijn als k weet hoe ik dat muziek mixen beste kan doen
Roxannev schreef:Wij gingen vandaag als Britt en Ymke : [ Afbeelding ]