Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

LADPR schreef:Diezelfde Astrid heeft mij abbo gewoon epr mail opgezegd een week of twee terug.
Isabonny schreef:Tjonge, mij valt opeens op dat februari nog niet binnen is! En maart ook nog niet! Maar weer eens aan de bel trekken...
.jesskn schreef:Ik heb het februari nummer ook donderdag gekregen.
Ik had die Astrid gemailt dat ik mijn abonnement op wil zeggen.
Kreeg ik het volgende terug:Citaat:Volgens de algemene voorwaarden van de uitgeverij en zoals vermeld in de colofon van het blad kan er alleen schriftelijk en aangetekend worden opgezegd.
U kunt dit ook nazlezen in het blad.
Met vriendelijke groeten,
Astrid de Wit
Ledenadministratie
Nou dat gaan we doen en kijken wat en of daar een reactie op komt.
Ik ga deze week maar eens bellen en langs de rabobank om het bedrag terug te laten boeken.
sarosxx schreef:Bij mij is afgelopen week ook 39,95 van mijn rekening afgeschreven. Ik heb net in het colofon van horsimo gekeken maar de verzend en administratiekosten voor nederland zijn nog steeds 19,95 en voor Belgie en Spanje 39,95. Waarschijnlijk dat er iets mis is gegaan??Ik ga deze week maar eens bellen en langs de rabobank om het bedrag terug te laten boeken.
Het is een ander rekening nummer als vorig jaar wat ze gebruikt hebben, toen is de 19,95 ook pas in juni afgeschreven. Raar verhaal
haflingertje schreef:Bij mij was ook 39,95 afgeboekt.
Heb het dezelfde dag nog laten terug halen door de bank!
Dat moet binnen een paar dagen anders kan dat niet meer...
Citaat:Doorlopende machtiging algemeen
toepassing:
inning van abonnement, huur, contributie
terugboekingstermijn: betaler 56 kalenderdagen (8 weken)
machtigingswijze: schriftelijk en telefonisch
Tallie1979 schreef:Als die Astrid nou mee zit te lezen zou ze ipv iedereen af zitten zeiken dat ze "fout" opzeggen, ook eens achter haar oren kunnen krabben en eens wat aan de ontevredenheid van de abonnees kunnen doen.
Zou haar meer sieren dan kinderachtig gaan zitten brullen dat er helemaal niet is opgezegd..
Of zie ik dat nou verkeerd?