Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

vinurr schreef:weet écht niet waar dit moet, TEM maar als het verkeerd staat
Stel, er word een miljoen geboden voor je paard, terwijl hij niet te koop is. (als je meerdere paarden hebt: alle paarden óf je lievelingspaard) Wat doe je dan? Verkoop je hem, of laat je het geld toch aan je voorbij gaan?
Ik zou mijn paard toch houden, ik verkoop hm alleen als het écht niet anders kan.

) zal er geen hond zijn die een miljoen voor mijn papierloze friese ruintje biedt, dus ik hoef er eigenlijk helemaal niet over na te denken!
Amable schreef:Hoe ongelovelijk veel ik ook van mijn paard hou, voor een miljoen zou ik er zeker hard over denken. Ik moet dan wel 100% zeker zijn dat het een super thuis is, een plek waar hij op de juiste manier gehouden en getraind wordt enzo. Maar als dat goed zit dan mag 'ie gaan. Ik zou er heel veel verdriet van hebben, maar dat slijt uiteindelijk wel weer en ik weet zeker dat ik met een ander paard uiteindelijk weer zo''n hechte band zou krijgen.
Gelukkig (of misschien wel helaas) zal er geen hond zijn die een miljoen voor mijn papierloze friese ruintje biedt, dus ik hoef er eigenlijk helemaal niet over na te denken!
zie je 't voor je? Jauke staat daar met 1 miljoen in de wei.. 'Baasje?
')

Hannah_Menno schreef:Amable schreef:Hoe ongelovelijk veel ik ook van mijn paard hou, voor een miljoen zou ik er zeker hard over denken. Ik moet dan wel 100% zeker zijn dat het een super thuis is, een plek waar hij op de juiste manier gehouden en getraind wordt enzo. Maar als dat goed zit dan mag 'ie gaan. Ik zou er heel veel verdriet van hebben, maar dat slijt uiteindelijk wel weer en ik weet zeker dat ik met een ander paard uiteindelijk weer zo''n hechte band zou krijgen.
Gelukkig (of misschien wel helaas) zal er geen hond zijn die een miljoen voor mijn papierloze friese ruintje biedt, dus ik hoef er eigenlijk helemaal niet over na te denken!
Nou, zo'n lekker ding als Jauke die van die geweldige kunsten beheert zullen ze toch wel wat voor overhebben hoor!![]()
(Of voor degene die hem getraind heeft!zie je 't voor je? Jauke staat daar met 1 miljoen in de wei.. 'Baasje?
')
Volgens mij koopt 'ie dan een nieuw baasje voor zichzelf terug. 1 die vooral veel lekker buiten gaat rijden en hem natuurlijk mee neemt naar alle plekken waar veel mensen zijn, als 'ie maar veel aandacht krijgt
Jauke heeft 't zo te horen al helemaal bekeken!
funnyhorses schreef:mensen!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waar is ineens de liefde voor je dier??????????????
Hoe gek ik ook op hem ben!