Stel, er word een miljoen geboden..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Cjaylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 14:04

Zelfde als jou alleen verkopen als het niet anders kan

Maar anders zou ik het niet doen!

mensport

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 14:57

Niemand bied zomaar een miljoen op je paard, als dat wel zo en gemeend is dan heb je waarsch een zeer goed / speciaal paard. Als ze er zoveel geld voor bieden zal die ook niet in de handel terecht komen voor dat geld zou ik ze nog brengen ook. Komen ze igg goed terecht!

HT2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 15:12

Bij mij is alles te koop. Ook voor 1 miljoen (euro`s neem ik aan) ;)

MyWup

Re: Stel, er word een miljoen geboden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 15:13

alles hier in en om het huis is te koop, behalve mijn man en kids :)

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 15:13

vinurr schreef:
weet écht niet waar dit moet, TEM maar als het verkeerd staat

Stel, er word een miljoen geboden voor je paard, terwijl hij niet te koop is. (als je meerdere paarden hebt: alle paarden óf je lievelingspaard) Wat doe je dan? Verkoop je hem, of laat je het geld toch aan je voorbij gaan?

Ik zou mijn paard toch houden, ik verkoop hm alleen als het écht niet anders kan.

Gelukkig zal het nooit gebeuren dat er iemand een miljoen bied op één van mijn pony's :D
Maar ik zou het niet doen.
Ik heb een aantal keer gehad nu dat er een belachelijke prijs is geboden op mijn pony, maar ze gaat toch echt niet weg!
Mijn vriendinnetjes verkoop ik niet zomaar!

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 15:14

HT2009 schreef:

Tja, dat staat er niet bij in de topictitel, voor hetzelfde geldt bedoelt TS een miljoen smarties ofzo

:D :+

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 15:16

Mijn vorige paard had ik echt niet weggedaan. Mijn paard nu is mijn maatje, maar toch zou ik hem verkopen.

HT2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 15:45

klomp schreef:
HT2009 schreef:

Tja, dat staat er niet bij in de topictitel, voor hetzelfde geldt bedoelt TS een miljoen smarties ofzo

:D :+

Ja stel je voor, 1 miljoen smarties, dan zou ik er nog 1 nachtje over willen slapen :+

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 16:00

Hoe ongelovelijk veel ik ook van mijn paard hou, voor een miljoen zou ik er zeker hard over denken. Ik moet dan wel 100% zeker zijn dat het een super thuis is, een plek waar hij op de juiste manier gehouden en getraind wordt enzo. Maar als dat goed zit dan mag 'ie gaan. Ik zou er heel veel verdriet van hebben, maar dat slijt uiteindelijk wel weer en ik weet zeker dat ik met een ander paard uiteindelijk weer zo''n hechte band zou krijgen.

Gelukkig (of misschien wel helaas :+ ) zal er geen hond zijn die een miljoen voor mijn papierloze friese ruintje biedt, dus ik hoef er eigenlijk helemaal niet over na te denken! :))

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 16:19

Ik heb geen eigen paard, maar als ik er een zou hebben zou ik een mooie strik gaan zoeken :9

Het klinkt misschien grof, maar een miljoen is flink wat geld, en als hij/zij een goede eigenaar en een goed thuis krijg met veel weidegang en goede voeding, beweging en medische zorg: haal de trailer maar :)

Midy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 16:26

Nee.
Mijn paard gaat dus écht niet weg. Ook al bieden ze 10 miljoen. Ik ben super blij met haar, en ze is me veel meer waard dan geld. Straks zit ik met die 10 miljoen en zonder me paard. Toch een deel uit me hart dat weg is en altijd leeg zal blijven neehoor. Ik houd dr mooi hier. Ze is niet vervangbaar, het is geen auto ofzo :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 16:28

Nou, mijn paard gaat zelfs voor 10% van dat bedrag weg :D
Doe ik er ook nog een goede fles wijn bij ook :D

't is alleen zo jammer dat nou nooit iemand dat bied op mijn paard |(

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 16:30

Amable schreef:
Hoe ongelovelijk veel ik ook van mijn paard hou, voor een miljoen zou ik er zeker hard over denken. Ik moet dan wel 100% zeker zijn dat het een super thuis is, een plek waar hij op de juiste manier gehouden en getraind wordt enzo. Maar als dat goed zit dan mag 'ie gaan. Ik zou er heel veel verdriet van hebben, maar dat slijt uiteindelijk wel weer en ik weet zeker dat ik met een ander paard uiteindelijk weer zo''n hechte band zou krijgen.

Gelukkig (of misschien wel helaas :+ ) zal er geen hond zijn die een miljoen voor mijn papierloze friese ruintje biedt, dus ik hoef er eigenlijk helemaal niet over na te denken! :))

Nou, zo'n lekker ding als Jauke die van die geweldige kunsten beheert zullen ze toch wel wat voor overhebben hoor! :9
(Of voor degene die hem getraind heeft! _O- zie je 't voor je? Jauke staat daar met 1 miljoen in de wei.. 'Baasje? :oo')

:')

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 16:40

Zeker. Voor een stuk minder ook al wel. Voor dat geld kun je zoveel goede andere paarden kopen.
Zal er geen seconde over na hoeven denken. :7

Michh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 16:48

Als mijn pony er nog was, ging ze voor nog geen 10 miljoen weg!
Voor vele vinden het onzin maar ik niet, ik vind liefde en een sterke band boven geld staan! :)
En dan ben ik liever gelukkig met mijn pony, dan dat ik ongelukkig ben met 10 miljoen en mijn pony weg is..
En ookal kon ik zoveel nieuwe paarden van dat geld kunnen kopen, ging ze nog niet weg..

Midy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 16:49

Het verbaasd me trouwens hoeveel mensen hun paard wegdoen voor een miljoen. Had ik niet verwacht.

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 16:57

Er komt toch sowieso een dag dat je afscheid moet nemen, voor zo'n pak geld komt die dag gewoon wat eerder...

Hannah_Menno schreef:
Amable schreef:

Nou, zo'n lekker ding als Jauke die van die geweldige kunsten beheert zullen ze toch wel wat voor overhebben hoor! :9
(Of voor degene die hem getraind heeft! _O- zie je 't voor je? Jauke staat daar met 1 miljoen in de wei.. 'Baasje? :oo')

:')

Ik zie hem al helemaal staan :)) Volgens mij koopt 'ie dan een nieuw baasje voor zichzelf terug. 1 die vooral veel lekker buiten gaat rijden en hem natuurlijk mee neemt naar alle plekken waar veel mensen zijn, als 'ie maar veel aandacht krijgt :D

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 17:00

_O- Jauke heeft 't zo te horen al helemaal bekeken! :D

Ukje112

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 18:49

Ze mochten van mij die miljoen lekker zelf houden! Never nooit dat ik mijn paard zou verkopen, dan is er gewoon een deel van plotseling weg, verdwenen! Zou niet eens zonder der kunnen!

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 18:51

ECHT NIET!!!!!
Het gaat me nu ook goed dus wat moet ik met 1 miljoen?
Mijn pony is mijn 2e kind en geen haar op mijn hoofd wat eraan denkt om 1 van mijn kinderen weg te doen hahaha.

_nino_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 19:47

Verkopen!! Met een bosje bloemen en flesje wijn erbij. Zoiets maak je geen 2e keer mee.

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 19:48

mensen!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waar is ineens de liefde voor je dier??????????????

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 19:49

in de portemonaie :j

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 20:00

funnyhorses schreef:
mensen!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waar is ineens de liefde voor je dier??????????????

Ik weet zeker dat mijn paard mij 1 miljoen gunt hoor, met álle liefde!
Krijgt hj een baasje die vast niet studeert en wél 7 dagen in de week genoeg aandacht kan geven, ivp eentje die door haar studie en werk moet haasten om hem te kunnen rijden.. :D Hoe gek ik ook op hem ben!

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 20:57

Midy schreef:
Het verbaasd me trouwens hoeveel mensen hun paard wegdoen voor een miljoen. Had ik niet verwacht.

idd