Is iemand dit weekend al bij Drunens Ruiterhuis geweest?? Is het de moeite??;) Ik wil graag maandag gaan, ben nog op zoek naar een rijbroek. Hadden ze die ook in de opruiming?? Alvast bedankt als je me hierover kan informeren:D
2lichtblauwe zomerrijbroeken voor 18,50. Ze zijn van harry horse en zitten heel mooi. Ik had al wel lichtblauw, maar omdat ze zo goedkoop warendacht ik. Koop ze er maar bij.
Ze vallen alleen een maatje kleiner . Althans, opzich is de taille goed, maar zitten ze erg strak. Bij mij dan.
Mallow
Geplaatst: 13-04-09 08:49
Elsskippy schreef:
2lichtblauwe zomerrijbroeken voor 18,50. Ze zijn van harry horse en zitten heel mooi. Ik had al wel lichtblauw, maar omdat ze zo goedkoop warendacht ik. Koop ze er maar bij.
Die heb ik ook inderdaad, ze zitten echt super!!!!
Als iemand nog leren rijlaarzen wil voor een leuk prijsje : divoza!! 100 euro voor die zonder veters, en die met veters zijn 109, en in zwart en bruin verkrijgbaar, dus die ga ik kopen als trainingslaars
De bruine laarzen duurt nog wel even, zijn waarschijnlijk pas eind mei in de winkel. Ik had ze ook willen kopen de bruine maar weet niet of ik nog wel zo lang blijf wachten.
Noon
Geplaatst: 13-04-09 12:04
Handige topic....deze blijf ik even volgen
ladynaomi
Geplaatst: 13-04-09 15:48
BBreedveld schreef:
Zijn de hoofdstellen daar ook in de aanbieding?
hey,
sorry voor de late reactie maar de hoofdstellen zijn idd in de aanbieding! ben thuis gekomen met een mooi dekje van br, een mooie dressurzweep en een petje van pk! heb het naar mijn zin gehad en 3 kwartier in de auto zitten was zeker de moeite waard!
25 en 26 april grootse uiverkoop van de ruitersport bij dierenwinkel benningbroek! vele dekens rijbroeken enz. voor 50%!!
___Tessa___
Geplaatst: 13-04-09 16:29
Elsskippy schreef:
Ik koop regelmatig bij piaffe ruitersport, erg voordelig. 2weken geleden nog 2 rijbroeken voor maar € 18,50. Ze zitten heerlijk.
Zijn die broeken met steekzakken of zo een zakje met rits?
Zwaantje1985
Geplaatst: 13-04-09 17:42
Hoi hoi ik was van half 12 tot kwart over 12 in Hoofddorp. Was érg leuke uitverkoop. Mn vriendin had een zomerdeken en een zweetdeken voor 30 euro bij elkaar. Ik had een leren kaptoom voor 5 euro gekocht.
Kon er helaas geen mooi hoofdstelletje in de maat COB vinden, dus die heb ik bij epplejeck gehaald