Leo is echt samen met Charlie een van de veulens waarvan ik hoop dat ik ze kan blijven volgen. Met Leo zal dat puur logistiek van wat korter bij zijn omdat zijn eigenaresse dichtbij woont en ook les krijgt van mij.

Maar beide eigenaresses zijn super lieve meiden die echt heerlijke dieren hebben.
Whiskey hoop ik natuurlijk ook wel te volgen maar ik denk dat zij sneller afstand gaan nemen. Ook minder social media dus dan verlies je ze toch sneller uit het oog vaak..
Toto is er nog wel even als er niks veranderd dus die kan ik nog wel even mee volgen.

Maar er is wel een concencus dat het leven beter is met een Leo in je leven onder de eigenaren.

Whiskey is onweerstaanbaar lief en zacht (en GROOT

Joy is de stabiele speelvogel met af en toe een humeur (dat gelijk neigt te lopen met het mijne

Charlie is de vriendelijke verstandige schat waar ze gewoon lekker bij kunnen gaan chillen. Vandaag stond die ook met een bak in zijn mond (zat te wachten tot ze leeg waren.) en toen ik riep ‘enne Charles? Hebt ge daar geen speelgoed voor?’ Keek hij me even aan met de bak nog in zijn mond om hem vervolgens ostentatief te laten vallen terwijl hij naar me bleef kijken.

Soms zweer je dat ze je begrijpen.
Toto moet ik nog wat leren kennen. Hij begint nu uit zijn schulp te komen en vertoont wat puber gedrag. Die lijkt zijn plaats gevonden te hebben achter Joy en Leo… pal in het midden dus.

Ik hoop dat Leo en Joy hem niet te veel leren.

Ik ga Joy zijn honden touw ook maar eens terug zoeken nu hij terug touwen steelt.