voor de palominoliefhebbers

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Goos_Horses schreef:keuren kosten koper tenminste bij ons is het standaard keuren kosten koper.
al zou de stal zorg dragen voor de kosten dan kost het nog altijd geen €2500
ikke schreef:Goos_Horses schreef:keuren kosten koper tenminste bij ons is het standaard keuren kosten koper.
al zou de stal zorg dragen voor de kosten dan kost het nog altijd geen €2500
Dat ligt er maar net aan wat je allemaal gekeurd wil hebben.
Gezien de mening van velen hier dat bij afkeur de verkoper opdraait voor de kosten, zou dat de reactie van de verkoper kunnen verklaren. Een dergelijke actie maakt het waarschijnlijk dat de koper afhaakt en dat is mogelijk ook precies wat de verkoper beoogd heeft..........
Goos_Horses schreef:ikke de gewone standaard aankoop keuring kost echt geen €2500
de keuringen voor de paarden naar het buitenland zijn aanzienlijk duurder maar ook die kosten geen €2500
bij ons is keuren koper en dus ook eventueel afkeuren.
Ik vind het geen excuus van de betreffende persoon, dan had die duidelijk moeten vermelden "keuren kosten koper" daar zit afkeuren dus automatisch bij in.
Goos_Horses schreef:dat snap ik niet. denk dat ze zelf eerder zoiets hadden van met deze prijsklasse word er niet gekeurd en hebben ze er minder werk van, als je dan toch wil keuren dan ook maar een ander prijskaartje eraan.
Beide vind ik erg raar en heb er zelf nog nooit van gehoord dat het zo gaat.
Als het mij zou gebeuren zouden ze me ook niet weer zien.
Goos_Horses schreef:ikke de gewone standaard aankoop keuring kost echt geen €2500
de keuringen voor de paarden naar het buitenland zijn aanzienlijk duurder maar ook die kosten geen €2500
bij ons is keuren koper en dus ook eventueel afkeuren.
Ik vind het geen excuus van de betreffende persoon, dan had die duidelijk moeten vermelden "keuren kosten koper" daar zit afkeuren dus automatisch bij in.
Udo2001 schreef:Ik heb ook paard gekocht bij handelstal, die betaalde de keuring. Ongeacht of het paard goed of niet goed was. Daarnaast heeft hij de chip die erin zat op zijn kosten laten verwijderen, en heeft de revalidatie op zich genomen. En weer overgekeurd! Echt heel prettig..
Udo2001 schreef:Ik heb ook paard gekocht bij handelstal, die betaalde de keuring. Ongeacht of het paard goed of niet goed was. Daarnaast heeft hij de chip die erin zat op zijn kosten laten verwijderen, en heeft de revalidatie op zich genomen. En weer overgekeurd! Echt heel prettig..