Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jacomijn1 schreef:Door grondwerk is hij al wat makkelijker en vertrouwder geworden.
Ik merk alleen dat borstelen bij de hals niet zijn ding is. Hij wordt dan narrig en happerig en laat z’n tanden zien. Ik corrigeer steeds maar weer.
Een tik heb ik in het begin gegeven maar dat helpt niet.
Ik zie t echt wel als dominant gedrag. Hij neemt makkelijk ruimte in, maar is ook wel corrigeerbaar daarin.
We moeten elkaar nog leren kennen
boemel schreef:Ik heb t wel meegegeven. Wat heb ik er aan?
Heb al een keer eerder gevraagd naar ervaringen met de aanbieder van de Murgese paarden in Ijsselstein.
Was daar nu iets mee? Ik vind geen gekke dingen.
Verder zie ik veel aanbod van ene Lisa uit Oud Gastel. Zijn daar ervaringen mee?
BoktVerlaten schreef:boemel schreef:Ik heb t wel meegegeven. Wat heb ik er aan?
Heb al een keer eerder gevraagd naar ervaringen met de aanbieder van de Murgese paarden in Ijsselstein.
Was daar nu iets mee? Ik vind geen gekke dingen.
Verder zie ik veel aanbod van ene Lisa uit Oud Gastel. Zijn daar ervaringen mee?
Dat gaat om handelsstal Baauw in Montfoort, DM is Demi, zij adverteert voor deze stal met deze info kun je wel meer vinden online
boemel schreef:Tjee, hoop bagger over te vinden. Al lees ik dat het blijkbaar nu met de Murgese blijkbaar wel beter gaat. Maar geeft niet bepaald vertrouwen. Jammer, ze zijn de enige die ik dit ras zie verkopen.