Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik ben inderdaad even ‘lost for words’
zo lief die omschrijvingen.
Dankje 
(niet dat ik geklaagd heb. Zo vond mijn man ons.
)
pmarena schreef:Hihi dat veulen moest even op gevoel kiezen wie de betere lange termijn mamma zou zijn.... jij of de melkbar

GUSTIxBILL schreef:Het tegenspreken had ik geloofd voor ik je kende. Dan zou ik zelfs nooit gedacht hebben die woorden (die pure waarheid zijn) neer te schrijven![]()
Maar nu, Nope, je kunt tegenspreken wat je wilt. Veel ervan geloven doe ik niet meer

(lees: ik heb mijn tok op als ik Rêve zadel.
)
het beïnvloed op zich Rêve niet. Maar mijn houding wordt er niet correcter van… sowieso zijn er deze week wat dingen gebeurt met oa mijn hand die ik vrijdag echt even moet bespreken met mijn fysio… de verlamming links helpt natuurlijk niet met het aansterken van de uitgetrokken spieren … en mijn schouder heeft invloed op mijn functie van mijn linkerarm/hand.

pien_2010 schreef:Hahaha ik ook Rocamor. Wat een vertrouwen onderling als Zleo gewoon blijft liggen terwijl Joy met zijn hoofd bezig is.

Yavanna schreef:Leo zal niet snel een rode strik in zijn staart hoeven dragen, geniaal![]()