Blij te lezen dat Marie er nog is
Wij zijn helemaal tevreden op onze nieuwe stal.
Vorige week was onze kerstrit, de eerste keer dat we in een grote groep onderweg waren.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nu mag Marie weet even genieten van haar rust. Het kwam net op tijd volgens de osteopaat, want het ziet er naar uit dat Marie toch weer een groeischeut gaat krijgen (en gelukkig maar). Het viel me al op dat de laatste tijd haar kont weer een stuk hoger staat.
CalipsoLover schreef:Wat een leuke foto!
Nou hier is de osteopaat geweest, weer lekker losgemaakt in haar rug en voor de rest alles goedNu mag Marie weet even genieten van haar rust. Het kwam net op tijd volgens de osteopaat, want het ziet er naar uit dat Marie toch weer een groeischeut gaat krijgen (en gelukkig maar). Het viel me al op dat de laatste tijd haar kont weer een stuk hoger staat.

hoe gaat het verders met Pinda? Zag dat ze een soort bal betrapping had tijdje geleden?
Wel hebben we vorig weekend voor het eerst een langer rondje buiten gedaan, om het bos heen in plaats van door het bos. Deed ze super! Ze was daarna wel wat moe maar goed, dat mag. Als het goed is dit weekend weer, en als het pad buiten dan goed is dan pak ik buiten een galopje mee
We hebben een mooi lang en breed pad achter het bos langs, dat is ideaal voor een galopje. Ze maakt namelijk met haar grote lichaam nogal vaart, en dan is de bak best klein
Ik gebruik de plassen nu als pionnen om omheen te cirkelen. Gelukkig droogt het nu wel redelijk snel dus dan kan hij hopelijk weer gesleept worden, dat scheelt ook weer want nu is het berg en dal.

zit dat nou een beetje? Is zo'n galop uit te zitten
Noisy schreef:@Splinter
[ [url=m/V2VjqL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Naja je kan wel wat toch
En fijn dat ie weer gesleept kan worden

Fijn dat ze goed in haar velletje zit en nog steeds bij je is.

Herkenbaar hoor, hier is ook alles lieslaarswaardig de laatste tijd.
Pinda was daar van kleins af aan ook al goed in
(
)
Echt lekker zitten lukte nog niet, want galopperen en de bak door was een uitdaging

Ben heel trots op ze!
Hij heeft natuurlijk niet het lange voorbeen van de dressuurpaarden van tegenwoordig maar wel 3 correcte en ruime basisgangen.
Wel erg jammer van Gylano, maar 2 paarden naast werk is ook wel echt veel qua training inderdaad.

Dan blief ik nie meer plakken
Pinda kijkt als een tevreden nootje. Vakantie heeft haar wel goed gedaan geloof ik
Maar eerder kwam ze bij ons op stal ook, had zelf nooit vervoer voor paard.
Stiekeme blote noot 

En heeft inmiddels al maat 215
Stomme kleur dat zilvergrijs. Noisy schreef:Ik denk dat ze vindt dat ze geen dop-pinda meer is maar een volwassen noot, geen dop meer nodig
Maar even vastleggen nu ie nog schoon is, hij is binnen een paar dagen toch wel zwart

Ik ken het maar al te goed, hier helaas ook echt moeite met de juiste pasvorm zoeken omdat Marie nogal smalle schouders heeft. Ze zit intussen ook al tegen een maat 195 aan maar vaak is alles te groot aan haar schouders waardoor ze nu ook weer schuurplekken heeft van haar deken. Dure merken durf ik dan weer niet aan, maar tegenwoordig sloopt Diallo zijn dekens meer dan Marie.