nouklime schreef:Dankjewel Melissa! Ik zie nog teveel dingen die mij irriteren dus heel blij word ik nog niet van dit beeld. Maar het is zeker al zoveeeeeeeeeeel beter en stabieler en etc etc etc dan 3 maanden geleden. Baby steps. 18 augustus gaan we weer ik zorg dat er gefilmd word haha kan ik bekijken hoe onze vooruitgang is.
Mooie foto's! Ben benieuwd naar de rest! Wel allemaal plaatsen hè!
Vergeet niet dat het nog B is he
Ja dan zal ik ze zeker plaatsen!
Miesje ik ken haar niet maar een les van iemand anders is altijd wel leerzaam!
Patty weer veel geleers samen in de BB! Super! En idd eerst 10 stappen vooruit, niet alles kan tegelijk
Jammer dat de jury het niet zo kon waarderen.. En idd stom dat ze ineens zoveel eerder beginnen! Hopen dat jullie nog door mogen naar de regio!
Verdeelsleutel bij ons (overijssel) is van de week bekend gemaakt. In de B mogen er 15 door
Ik heb dat met het andere paard ook wel, sommige jury's kunnen die ook niet waarderen. Ze is best wel wat druk in haar lopen, heel veel kracht in het achterbeen wat ze nog niet altijd naar voren kan plaatsen. En krijg dan best vaak op mn protocol spanning, spanning, spanning. Terwijl er voor mijn gevoel dan 0.0 spanning inzat. Daarin tegen zijn er ook jurys die het paard wel graag willen zien
Sanne Nova even weer een check gehad, nooit verkeerd!
Met dit weer is het idd geen straf om even niet wat te doen. Bah wat warm
Kendal gisteren avond laat even gelongeerd, toen was het prima te doen.
Vandaag mooi vrij. Niks aan deze warmte.
Heb de afgelopen 2 dagen gefietst naar het werk, veel onder de eiken. Zit helemaal onder de rode bultje s en gigantisch jeuken. Wss ook die stomme eieken processie rups. Wat kan jeuk irritant zijn