Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
crazy_funky schreef:Ik moet zeggen dat ik het ook wel moeilijk vind om voor mijn pony een prijs te bedenken..
Voor mij is ze natuurlijk heel veel waard maar aangezien de markt een beetje down is moet je wel realistisch blijven..
Goos_Horses schreef:laura best flauw hé! haha
ralp, dat is ook raar. Voor men een paard in de verkoop doet vind ik dat ze zulk soort dingen wel voor zichzelf kort gesloten moeten hebben.
crazy_funky schreef:Braaf en beleerd is ze wel.. maargoed heb dr pas sinds gister te koop gezet en dan nog met de gedachten dat ze opzich niet weg hoeft, maar als het met iemand klikt ik er wel vrede mee heb.
ralphtdw schreef:hebben jullie ook wel eens mee gemaakt dan heb ik het over onbeleerde paarden vragen ze gemiddeld rond de 3500 euro per paard.
maar als je het paard wilt laten keuren willen ze er 6000 euro voor hebben
Suelza schreef:ralphtdw schreef:hebben jullie ook wel eens mee gemaakt dan heb ik het over onbeleerde paarden vragen ze gemiddeld rond de 3500 euro per paard.
maar als je het paard wilt laten keuren willen ze er 6000 euro voor hebben
Heb je het nu over hetzelfde paard?
Een onbeleerde voor 3500 kan, een onbeleerde gekeurd en wel voor 6000 euro kan ook. Hangt af van de kwaliteit van het paard.
Mijn merrie kostte dat als veulentje al...
Goos_Horses schreef:mijn privé veulen is aanzienlijk duurder als die bedragen.
Als ze eerst voor het paard 3,5 vragen en na het aangeven dat je wilt keuren er 6 voor vragen is dat vreemd en zou ik er ook vanaf zien dat gaat natuurlijk helemaal nergens over
Goos_Horses schreef:dat snap ik niet. denk dat ze zelf eerder zoiets hadden van met deze prijsklasse word er niet gekeurd en hebben ze er minder werk van, als je dan toch wil keuren dan ook maar een ander prijskaartje eraan.
Beide vind ik erg raar en heb er zelf nog nooit van gehoord dat het zo gaat.
Als het mij zou gebeuren zouden ze me ook niet weer zien.
ralphtdw schreef:Goos_Horses schreef:mijn privé veulen is aanzienlijk duurder als die bedragen.
Als ze eerst voor het paard 3,5 vragen en na het aangeven dat je wilt keuren er 6 voor vragen is dat vreemd en zou ik er ook vanaf zien dat gaat natuurlijk helemaal nergens over
nee dat vind ik ook maar toch hebben wij dit al heel vaak te horen gekregen bij meerdere stallen mijn vader kan hier altijd pissig om worden hahaha.
want hun antwoord is als het paard voor 3500 euro word afgekeurd is het risico te groot maar voor 6000 euro dan niet