GUSTIxBILL schreef:Heeel lichtjes maar hoor
ik moest tenminste niet op Joy rekenen voor mijn schoen…
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(ik had met de jeep van mijn man gereden en mijn man viel haast uit de jeep omdat Dodge echt niet gemaakt is op kleine mensen.
manlief zei heel galant ‘rijdt gij maar naar voren dan moet ge minder door de sneeuw.’
no good deed go’s unpunished, we hoorden een ‘oh f*ck’ en toen schoten we in de lach
)

ik vind dit zo leuk… de natuur die onze aanwezigheid accepteert. 

Er komen weinig roodborsten om van de honger denk ik
pmarena schreef:Er zullen wel mensen over vallen, maar als wij thuis de roodborst weer zagen zitten, zeiden we altijd: Ha daar is Adolfje weerEr komen weinig roodborsten om van de honger denk ik

Ayasha schreef:pien_2010 schreef:Geweldige foto's en verhaal. Roodborstjes zijn zeer brutaal. Alles is van hen.
Het zal je vast niet verbazen dat ik dat nu net zo leuk vind aan ze
dus nee dat verbaast me totaal niet
pmarena schreef:Ah wat lief die laatste foto ook
En die kleine roodborstige opportunisten
Logo is herkenbaar van eerdere foto. En geeft wel mooi weer dat de hengsten liefdevol vertroeteld worden
goed geheugen.

nafkedemi schreef:Stille maar trouwe meelezer meld zich weer eens.... mooie foto's en mooi logo Ayasha

)pien_2010 schreef:Mooie lieve foto's!

hoe moe ik ook ben… Joy kan me doen lachen.

pmarena schreef:Wat lief geregeld zo met die foto's Gust
Kijk ze nou lekker in de oplader zitten tussen die 2 witte snuitjes
(ik zeg tegen die kleine hier altijd "kom even in de oplader" als 'ie volgens mij een knuffel nodig heeft)
Gust was ook de geheime helper met Joy zijn wonde… zonder haar waren Joy en ik een stukje van onze ‘magie’ verloren denk ik… en ik begin wel meer en meer te geloven dat er iets is tussen Joy en mij dat ‘ment to be’ is.