Harmonie in chaos vinden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-24 00:28

GUSTIxBILL schreef:
Heeel lichtjes maar hoor O:)

_O- ik moest tenminste niet op Joy rekenen voor mijn schoen… _O- _O-

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-24 00:29

Mijn naam is haas O:) O:) O:)

Spoiler:
met nog steeds een ijskoude voet :') _O-

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-24 01:01

Met wat input van de dames, hulp van mijn man en het uitwerken van mijn stiefvader hebben we officieel een logo:
Afbeelding
Verder nog wat foto’s van equine dancer’s photography. Ik moet morgen echt eens foto’s uitzoeken want gustxbil heeft echt prachtige foto’s gemaakt. Ze heeft echt mooi vast gelegd hoe de kudde aan elkaar hangt en hoeveel contact ze hebben. :+:
Afbeelding
We blijven lachen ook al mopperde ik hiervoor iets over een andere hobby zoeken. _O- (ik had met de jeep van mijn man gereden en mijn man viel haast uit de jeep omdat Dodge echt niet gemaakt is op kleine mensen. _O- manlief zei heel galant ‘rijdt gij maar naar voren dan moet ge minder door de sneeuw.’ _O- no good deed go’s unpunished, we hoorden een ‘oh f*ck’ en toen schoten we in de lach _O- )
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<3 ik vind dit zo leuk… de natuur die onze aanwezigheid accepteert.
Afbeelding
Hij is toch een sprookjespony of niet? :+:

pmarena

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 07:14

Ah wat lief die laatste foto ook :+:

En die kleine roodborstige opportunisten :))

Logo is herkenbaar van eerdere foto. En geeft wel mooi weer dat de hengsten liefdevol vertroeteld worden :j

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 09:36

Geweldige foto's en verhaal. Roodborstjes zijn zeer brutaal. Alles is van hen.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 09:43

Er zullen wel mensen over vallen, maar als wij thuis de roodborst weer zagen zitten, zeiden we altijd: Ha daar is Adolfje weer := Er komen weinig roodborsten om van de honger denk ik :+

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 09:44

Mooie plaatjes!
Geeft zoveel sfeer met dat winterse licht <3

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 12:01

pmarena schreef:
Er zullen wel mensen over vallen, maar als wij thuis de roodborst weer zagen zitten, zeiden we altijd: Ha daar is Adolfje weer := Er komen weinig roodborsten om van de honger denk ik :+

Wij zijn sinds kort verhuist naar eigen beheer.
Het enige wat hier eerst zat waren ratten (x aantal jaar leeg gestaan en als dump plaats gebruikt)
Van de week zag ik de eerste witte strontplekken op de grond liggen. En idd, mijn vriend zag deze ochtend roodborstje uit de voerbak komen van een van de paarden. Verklaard wel waarom ze niet meer binnen wouden :j
Maar idd, omkomen doen ze niet. Die zitten overal in en aan waar ze kunnen.

DUs nu maar alles wat niet onder gescheten mag worden verbergen :') :') :')

@ayasha
De foto’s gaan niet vliegen hè. Zijn er over de 1000 om uit te zoeken hè :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-24 13:07

pien_2010 schreef:

Het zal je vast niet verbazen dat ik dat nu net zo leuk vind aan ze _O-

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 13:35

Heerlijke foto’s. Kan echter sinds vrijdag er enkel vanachter het raam er van genieten. Ik lig geveld op de bank. Niets zo erg als je dieren door een ander te laten verzorgen. :\

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 15:54

Ayasha schreef:
pien_2010 schreef:

Het zal je vast niet verbazen dat ik dat nu net zo leuk vind aan ze _O-

Hier precies zo _O- dus nee dat verbaast me totaal niet :=

Je logo vind ik prachtig. Met name die omhelzing. Sorry even vergeten!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-24 17:42

pmarena schreef:
Ah wat lief die laatste foto ook :+:

En die kleine roodborstige opportunisten :))

Logo is herkenbaar van eerdere foto. En geeft wel mooi weer dat de hengsten liefdevol vertroeteld worden :j

Hij is ook gebaseerd op die foto. :D goed geheugen.
Omdat die foto eigenlijk alles zegt waar ik voor wil staan.

GustxBill heeft vandaag een kou nog maar eens getrotseerd voor een privé sessie. :+:

We hebben Joy wel even uit de kudde gehaald want de bende kroop er steeds tussen. _O-

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Joy was super schattig op de ‘onbekende’ weide. _O-

Muga

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 19:06

Wat een mooi logo! Echt iets om trots op te zijn!!

Heerlijke foto's. Leuk dat je zo regelmatig mooie foto's krijgt. Dat zijn mooie herinneringen!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 19:11

Wat heeft Joy mooi subtiele appeltjes door zijn winterhaar <3

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 19:45

Mooie lieve foto's!

nafkedemi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 20:44

Stille maar trouwe meelezer meld zich weer eens.... mooie foto's en mooi logo Ayasha

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-24 21:59

nafkedemi schreef:
Stille maar trouwe meelezer meld zich weer eens.... mooie foto's en mooi logo Ayasha

Dankjewel, de foto’s zijn met dank aan gustxbill/equine dancers photography. :+:
Zij heeft meerdere dagen de koude getrotseerd en vandaag zelfs nog eens extra voor mij alleen omdat de groepssessie iets te druk was voor mij (en voor Joy ook want die weigerde naar voren te komen. := )

pien_2010 schreef:
Mooie lieve foto's!

Ik heb er nog :+:

Morgen even via mijn pc. :+:
Ze zijn zo leuk! Zo fijn om de momenten vereeuwigd te hebben…. Joy is echt mijn Joy. :+: hoe moe ik ook ben… Joy kan me doen lachen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Twee casanova’s voor de prijs van 1 :D

Afbeelding
Zoals deze heb ik er nog :+:
Joy vond 20m het maximum dat ie bij me vandaan wilde en kwam dan steeds terug draven. _O-

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 22:07

Behalve toen hij de koekjes jas kon volgen toen deze weg ging _O-
Alhoewel, toen die jas weer buiten bereik was ging de 20m lijn er terug op _O- _O-

Blij dat je ervan genoten hebt.
Na alle ellende met zijn wonde, je wei en alles eromheen vond ik dat jij ook je foto’s met je gouden man verdiende <3

En aangezien die ezels van mij alleen maar hooi eten :roll:

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-24 07:26

Goed gedaan gustixbill!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-24 07:53

Wat lief geregeld zo met die foto's Gust +:)+

Kijk ze nou lekker in de oplader zitten tussen die 2 witte snuitjes :+:
(ik zeg tegen die kleine hier altijd "kom even in de oplader" als 'ie volgens mij een knuffel nodig heeft)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-24 00:22

pmarena schreef:
Wat lief geregeld zo met die foto's Gust +:)+

Kijk ze nou lekker in de oplader zitten tussen die 2 witte snuitjes :+:
(ik zeg tegen die kleine hier altijd "kom even in de oplader" als 'ie volgens mij een knuffel nodig heeft)

Gust heeft me al ontzettend veel geholpen. :+: Gust was ook de geheime helper met Joy zijn wonde… zonder haar waren Joy en ik een stukje van onze ‘magie’ verloren denk ik… en ik begin wel meer en meer te geloven dat er iets is tussen Joy en mij dat ‘ment to be’ is. :o

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 05:45

Aangezien mijn anonimiteit toch uit de deur is _O-

Dat paard en jij zijn 1
Dat heb ik je toen ook gezegd en dat blijf ik zeggen.
Dat is toen de reden geweest waarom ik geholpen heb en niet gewoon wat verband afgezet heb en omgedraaid ben. Ik was nu niet echt bepaald fan van je voor ik je leerde kennen _O-
Maar ik kon jullie daar niet in die zeikende regen laten sukkelen. En dat is de beste beslissing geweest die ik ooit heb genomen. Helpen ipv omdraaien, ongeacht mijn schrik voor je en dat ik wist dat het twee kanten op zou vallen hoe je het zou ervaren dat ik het uit je handen nam zonder te vragen.
Jullie hebben elkaar meer nodig dan jullie beseffen. De foto’s en verhalen die je hier typt en post, hoe goed je ook met woorden bent, kunnen en zullen nooit beschrijven wat de band tussen jullie is en welk magisch gevoel rond jullie heerst. Joy is niet zomaar een paard. Joy is zoveel meer als dat, net zoals jij niet zomaar een mens bent. Hoe jullie energie zich aanvoelt, hoe jullie energie matcht? Daar zullen nooit woorden voor zijn en dat zal geen een foto kunnen vastleggen. Hoe hard ik ook mijn best gedaan heb.

En dat terwijl zijn blik boekdelen spreekt. Ik durf voorlopig niet meer alleen zijn wei in :')
Ik kan nu al garanderen dat ik mijn schoen weer kwijt ben en dit keer is er geen sneeuwbal die ik eerst kan gooien om te waarschuwen. Die schoen heeft hij mij nog niet vergeven (en die was niet eens raak) _O-

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 08:24

Wouw, kippenvel en ontroering van je mooie stukje Gustixbill. Wat fijn dat je de gok genomen hebt om Kathleen te helpen.
Fijn dat het allemaal zo goed heeft uitgepakt!

boyca

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 08:42

Jeetje wat mooi en liefdevol geschreven Gust. Het straalt er absoluut vanaf met die 2, daar bestaat geen twijfel over en je hebt echt de band prachtig op de foto gezet.

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 09:34

En zelfs de foto’s weerspiegelen niet wat er heerst tussen die 2 :n

De zeldzame keer dat ik mijn camera nog oppak probeer ik de band tussen paard en ruiter vast te leggen. Je zal nooit de perfecte foto’s krijgen, maar je zal wel de foto’s krijgen waar je band tussen paard en ruiter krijgt.

Echter Ayasha en Joy hun band ? Hoe moei die band op foto ook lijkt, is gewoonweg niet op foto te trekken. Ze heeft hier ooit geschreven over de rooie en dat ze zoveel ziet van hem in dat ene veulen.
Hoe ze schrijft over de rooie, de energie die je daaruit voelt, de verdriet, de liefde, doe dat maal 100 en je komt in de buurt van de magie tussen haar en Joy.

Zij is Joy en Joy is haar, andere woorden zijn er niet voor. Zoals ik daarstraks naar haar gestuurd heb:
“ On ne voit bien qu'avec le cœur, l'essentiel est invisible pour les yeux”
Dat beschrijft Ayasha, dat beschrijft Joy, maar vooral? Dat beschrijft hun beide samen. En zo iets heb ik nog maar zelden gezien. Ja, tussen mijn ezel en mijn vriend, wat nu zijn ezel is. En tussen mijn mama en haar eerste hengst.

En Kathleen: dat stukje magie van hem, maar ook jezelf mag je wel eens vaker belichten :j
Ik heb zoveel meer respect voor je gekregen, en niet door je verleden, je ongeval en hoe je daarmee omgaat, want zoals je merkt interesseert dat me geen ene moer om het boktproef te houden. Maar hoe de hengsten en andere mensen op jou reageren. Hoe geladen, moe, gestrest je ook bent, hoe een pijn je ook hebt, dat je daar dag in dag uit voor die etters staat. Ongeacht de hulp die aangeboden word.
Jij verdiend zoveel meer dan je jezelf soms geeft.
En dan is even helpen met een wonde, of foto’s proberen te maken het minste wat ik kan doen.
Geef jezelf ook eens dat krediet ipv andere.