Volgende keer niet 'de kantjes er af lopen' en dan wordt je vast 1e.
Dank Splinter, ja ik ben weer aan het opknappen en al weer aardig aan het aankomen.
En dan is het bij ons een groot zwembad. Dat schiet lekker op zo
Maar ja, ik denk dat het bij de meeste nu wel erg nat zal zijn, dan mis je toch een beetje een binnenbak.

Het ging met evenveel lompheid als enthousiasme maar ze deed het zo goed
Weer een stap verder! Nu dit lekker gaan oefenen 

Wat een leuk koppie heeft hij zo

Inmiddels kan ze een heel deel Parelli, stukje apporteren, kent ze het commando 'Blijf', beetje inparkeren en zijn we zelfs voorzichtig wat longeerwerk met en zonder balkjes aan het oppakken. Ze lijkt steeds beter in haar lijf te komen zitten, balans en handigheid worden zichtbaar beter. En ze krijgt er nu ook eindelijk weer plezier in, is braaf en ontspannen en werkt graag mee
Wel gehoorzaam afgesloten maar het zat me niet lekker, was echt weer ouderwets emmertje vol/pijngedrag maar ik kon niks vinden om op te lossen.
Tandartsroes uitslapen leunend in de voerbak 

Ik denk dat ik voorlopig nog niet zoveel met hem kan want ik rij Rudi nu ook niet ivm de slechte staat van de bakbodem. Als het een beetje te doen is kan ik Rudi wel doen maar Gylano is best onstuimig en druk en dan durf ik het nog niet aan met hem omdat ik hem onder het zadel nog niet ken. Dus je kunt wel zeggen dat ik extra baal van dit weer
Dan is een solarium daarna wel lekker haha. Klinkt verder erg goed jullie nieuwe stal, fijn
dat het maar een mooi paardenjaar mag worden