Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En de andere ook, maar gelukkig wel zoveel tijd ertussen dat ik ze tussendoor kan wisselen thuis.

)
Wist wel dat je ff niet gereden had, maar niet dat het zo lang was haha
Zal je altijd zien, dat er in de proef dingen misgaan die normaal nooit een probleem zijn. Leuke foto´s weer en leuk dat je alles bijhoudt. Ook wel leuk om je vooruit op die manier bij te kunnen houden, dan gaan je idd dingen opvallen die je anders niet zouden opvallen 
Misschien valt het wel reuze mee op wedstrijd en al gaat de galop niet goed, dan is dat maar zo toch. Voor schut sta je echt niet, mensen die zelf jonge paarden hebben of hebben gehad, snappen het waarschijnlijk heel goed.
Ze moet alleen wel altijd gesedeerd worden en zelfs dan is ze het er nog niet helemaal mee eens

Oeh, die drukte vond hij niet helemaal fijn dus. Wel goed dat hij van zich af weert haha. Fijn dat hij zon goede dingen liet zien!
Anyhow, ik heb 10 grote ronde balen eraf
. Super blij mee! Van een stukje van +/- 6250 m2.
. Succes nog met de clubkampioenschappen vandaag! Ben heel benieuwd naar de foto’s!
Ik heb ook op nekken gezeten met benen die naar onder bungelde en net niet de grond aan raken en toch terug klimmen e.d.
.
Deed ik vroeger bij de pony en mijn 1e paard vaker. Lesgeefster haar vastgehouden en ik stukje voor stukje naar achteren. Toen ik op haar kont zat draaide ze haar hoofd naar me toe van wat ben jij daar aan het doen?
. Ze bleef super braaf!
) en begin van de middag de laatste dressuurselectie (op dezelfde locatie). 
maar niet iedereen waardeerd dat even veel...

Wij hopen ook nog op een 2e snede, als we nog weer een beetje regen en zon krijgen moet dat toch lukken 
En tuurlijk her en der nog wel een slingertje en in de galopovergangen komt ze er soms nog net even iets uit maar is het ook B voor. Wel alle keren galop goed aangesprongen, ik ben blij
Morgen krijgen we de punten.

Ik kan niet meer dan trots zijn op mn guppie

)
Had ik ook wel iets minder dan verwacht.
. Gefeliciteerd!!