Wel proberen te genieten hoor Mies. En mocht de galop mis gaan pech gehad.
melissa_93
Geplaatst: 22-06-19 11:34
Leuke foto's van Kenzo Mirjam! Zag dat je m nu te koop hebt staan. Je gaat er vast een leuk baasje voor vinden!
Sanne beeld ziet er fijn uit! Top dat het in de buitenbak ook weer fijn ging! Herkenbaar dat naar voren zitten. Ik moet dat ook echt weer gaan afleren
Lottekuh verstandig dat je iemand erbij haalt die mee kijkt/helpt. Hopen dat hij de merrie er doorheen kan rijden!
Sanne idd wel heel fijn als het nodig is dat er ook iemand anders op kan!
Lottekuh wellicht dan ook verstandig om een keer door de fysio te laten checken. Ik doe dat zelf standaard 1 of 2 keer per jaar gewoon uit voorzorg
Murosch Ken mag idd mee vanmiddag En de andere ook, maar gelukkig wel zoveel tijd ertussen dat ik ze tussendoor kan wisselen thuis. Weer hele mooie punten gereden, top! Jammer van de rechtergalop, maar zeker in de ene proef waar je in de hoek moet aangalloperen vind ik met een jong paard best een heel klein stukje
Nouklime succes dit weekend!
Miesje jammer dat de galop even niet zo wil, maar he daar zijn ze ook jong voor he! En het is toch een oefenwedstrijd? NIet te druk om maken, als de galop niet wil dan wil het niet. Gewoon gaan voor de ervaring!
Beide paarden vanmiddag mee naar het clubkampioenschap Gisteren is een vriendin langs geweest foto's maken van beide, ben heel benieuwd
Murosch nette punten hoor! En de foto's zien er fijn uit!
Miesje; succes! Die galop komt vanzelf wel weer. Gewoon lekker gaan voor de ervaring!
Melissa succes! En ben benieuwd naar de foto's
Jullie zijn allemaal met de M, soms wat verwarrend hoor
Mijn dametje heeft nog een laat cadeautje gehad. (Nouja was voor mijn verjaaddag, maar de kleur was eerst verkeerd geleverd ) Een mooi dekje met haar naam er op! Lekker zomsrs kleurtje
Ohh Sanne, dat is me dan echt ff ontgaan Wist wel dat je ff niet gereden had, maar niet dat het zo lang was haha
Nette punten Murosch en top dat je de punten voor het L1 al bij elkaar hebt. Dat met de galop had ik toen ook op wedstrijd met m´n paard, ook echt in allebei de proeven gwn. Doet ze normaal wel altijd, maar tijdens de proef reageerde ze niet, waardoor we veel te laat en lichtelijk explosief aansprongen Zal je altijd zien, dat er in de proef dingen misgaan die normaal nooit een probleem zijn. Leuke foto´s weer en leuk dat je alles bijhoudt. Ook wel leuk om je vooruit op die manier bij te kunnen houden, dan gaan je idd dingen opvallen die je anders niet zouden opvallen
Miesje, dat is minder. Komt vast wel weer goed, jonge paarden he Misschien valt het wel reuze mee op wedstrijd en al gaat de galop niet goed, dan is dat maar zo toch. Voor schut sta je echt niet, mensen die zelf jonge paarden hebben of hebben gehad, snappen het waarschijnlijk heel goed.
Wat een heerlijk kleurtje Sanne, idd lekker zomers. Hou ik wel van
Fysio is miss geen slecht idee nee. Ik moet dan alleen wel eerst een fijne fysio vinden. Op stal waar m'n paard eerst stond, kwam wel altijd een fysio, maar was niet zo weg van hem. Nu moet ik wel zeggen dat ze echt van alles een punt maakt. Ze is gisteren gescand door de dierenarts en ze is nog steeds drachtig Ze moet alleen wel altijd gesedeerd worden en zelfs dan is ze het er nog niet helemaal mee eens
Pattypaard
Geplaatst: 22-06-19 13:13
Murosch: Dankje, ja Krisje heeft echt een transformatie ondergaan gelukkig Jammer dat je niet het idee hebt dat het neusnetje helpt.. Hopelijk vind je snel wat anders! Oh leuk!!! Gewoon een keer een springlesje doen joh. Alles kan niks moet toch? Bent niet gebonden aan hoogte o.d. Gewoon lekker 40/50 cm springen is toch ook al heerlijk. Daar goed bij leren en dan kan je vanzelf hoger, of niet . Jammer van het aanspringen maar toch nog nette punten! Gefeliciteerd met jullie L1 startgerechtigheid! Die 3e foto ziet er heel fijn uit!
Haha wat leuk met Kenzo! Jammer dat hij al weer weg gaat maar when it’s time, it’s time..
Nouklime: Lets hope so haha! Leuk dat jij ook gesprongen hebt. Joh, gewoon rustig aan beginnen met Jack en dan merk je vanzelf wel of jullie het samen wat vinden of niet toch. Goed idee van de foto’s… wij willen wel rijfotos zien
Wat een leuk filmpje Paljaslaura! Oeh, die drukte vond hij niet helemaal fijn dus. Wel goed dat hij van zich af weert haha. Fijn dat hij zon goede dingen liet zien!
Hebben jullie het nog droog gehouden Melissa? Hier is het dinsdagavond om 12 uur snachts nog in de balen gegaan. Ze zouden om 18:00 komen maar er liep wat verkeerd schijnt Anyhow, ik heb 10 grote ronde balen eraf . Super blij mee! Van een stukje van +/- 6250 m2. Hopelijk nog een 2e snede en dan die verkopen, denk dat ik aan deze 10 + 1 die ik nog had staan wel zat heb tot volgend jaar. Mooi dat Ken weer goed ging. Leuk filmpje van het springen . Succes nog met de clubkampioenschappen vandaag! Ben heel benieuwd naar de foto’s!
Hahaha Sanne dat is herkenbaar van dat net blijven hangen Ik heb ook op nekken gezeten met benen die naar onder bungelde en net niet de grond aan raken en toch terug klimmen e.d. En met springcursus die we hadden kreeg ik een pony waar ik na iedere hindernis vanaf vloog. Hoe vaak ik daar wel niet in 1 les af vloog…. Máár… daarna was ik ook de enigste die haar gekke bokkesprongen kon uitzitten haha. Wat heerlijk dat je zo toch nog eens lekker kan springen! Super dat Nova weer zo goed gaat! Oeh lekkere kleur heeft dat dekje!
Jammer dat de galop even niet lekker loopt Miesje. Gewoon op oefenen en als dat niet goed gaat nouja, so be it. Focus op de dingen die wél goed gaan, die zijn veel belangrijker .
Baby heeft weer 2 dagen vrij gehad, dagje aan de longe, dagje wat loswerken met een bui op onze kop. Had niet gehoeven. En donderdag op een andere locatie een springlesje gehad. Sinds lange tijd weer een parcours gesprongen, veel aan gehad! Daarna van haar kont af gegleden Deed ik vroeger bij de pony en mijn 1e paard vaker. Lesgeefster haar vastgehouden en ik stukje voor stukje naar achteren. Toen ik op haar kont zat draaide ze haar hoofd naar me toe van wat ben jij daar aan het doen? . Ze bleef super braaf! Gisteren heeft ze weer vrij gehad, straks nog even rijden en dan mag ze morgenochtend een BB parcours springen ( ) en begin van de middag de laatste dressuurselectie (op dezelfde locatie).
Ohja ze is drachtig he Lotte? Weet dat sommige osteopaten dan niet altijd behandelen. Maar fysio denk ik wel. Welke regio zit je?
Ja van alle gekke stunt en vliegacties heb ik inderdaad wel leren zitten Patty Heb die manegepony ook wel eens meegehad met crossen, dan is het helemaal feest, maar als je daar eenmaal doorheen bent springt hij fantastisch. Eerste buitenrit van het seizoen gaat net zo, dolle pret de eerste paar drafjes en galopjes, daarna is het weer prima maar niet iedereen waardeerd dat even veel...
Haha lachen van d'r kont af! Stoer dat ze bleef staan!! Succes morgen!
Ik ben gisteren met trap en al gevallen. Giga spierpijn. Paarden dus vrij vandaag.
Woensdag word Kenzo gekeurd (klinisch en benen röntgen). Zaterdag mag Sterre naar de keuring in Oosterland. En dan de dinsdag daarop is het de beurt aan Eli in Alblasserdam.
melissa_93
Geplaatst: 22-06-19 18:29
Sanne ja nu je het zegt best veel M haha. Kleur staat haar goed!
Lottekuh in welke regio zit je?
Patty ja we hadden het echt net optijd in het plastic. Ik was woensdag zelf voor het werk naar Utrecht en daar regende het rond 10.00 uur het knetter hard was heel bang dat we het we zeiknat zouden hebben. maar hier was het tot rond 1 uur droog en rond half 1 zat het in het plastic. Hier totaal 24 balen, dus we kunnen mooi even weer vooruit Wij hopen ook nog op een 2e snede, als we nog weer een beetje regen en zon krijgen moet dat toch lukken
Super dat het parcoursje springen fijn ging! Succes morgen op de laatste selectie! Jij durft haha. Ik zou dat echt niet durven zo van de kont af glijden
Mirjam dat is niet fijn nee.. Hopen dat je gauw minder spierpijn hebt! Kenzo vooraf keuren of heb je hem onder voorbehoud verkocht? Spannend de keuring, succes!
Heerlijk gereden vanmiddag op de clubkampioenschappen, ze liet zich heel fijn rijden En tuurlijk her en der nog wel een slingertje en in de galopovergangen komt ze er soms nog net even iets uit maar is het ook B voor. Wel alle keren galop goed aangesprongen, ik ben blij Morgen krijgen we de punten. De andere ook tevreden over, die had best een heel fijn drafstuk, de galop nog wel wat te heet maar het wordt wel steeds wat beter. Op naar de kring volgende week
Kenzo vooraf keuren, weet ik ook zeker dat ik gezond paard verkoop. Maar hij is nog nooit pas kreupel geweest oid. Wil men daarnaast nog meer keuringen zullen ze zelf moeten betalen.
melissa_93
Geplaatst: 22-06-19 20:28
Ja morgenochtend is het springen en dan morgenmiddag feestmiddag met bbq en dan bekend maken van clubkampioen etc.
Ja dat is ook zo, dan weet je ook waar je aan toe bent.
mirjamalvaro
Geplaatst: 22-06-19 21:01
Hij is al 5007x bekeken.
Sterre gaat trouwens erg lekker.
melissa_93
Geplaatst: 23-06-19 21:55
Ziet er fijn uit Mirjam!
Ken heeft gisteren proeven gelopen voor 216,5 en 218 en daarmee clubkampioen met ruim 6% los van de nr 2 Ik kan niet meer dan trots zijn op mn guppie (al denk ik wel dat het redelijk royaal gepunt was ) De andere had 193,5 en 194,5 in de L2 Had ik ook wel iets minder dan verwacht.
Lottekuh fijn dat ze nog mooi drachtig is! Hoeveel dagen zit ze nu op?
Pattypaard hahahaha geweldig, even van haar bips af glijden. Zulke gekkigheid moet ook af en toe ruimte voor zijn toch?
Mirjam, jeetje hoe krijg je dat voor elkaar, van een trap vallen? Dat is inderdaad niet fijn voor je spieren. Een drukke week in het verschiet dus, veel succes met de DA keuring en de andere keuring!
Melissa jeetje wat een mooie punten! Daar wou je wel een dagje op wachten denk ik . Gefeliciteerd!!
Mirjam mooie plaatjes van Sterre!
Nouklime wauw jij ook al zulke prachtpunten! Ook jij gefeliciteerd. De lintjes staan goed hoor
Patty wat een braaf paard! Hoe was je proefje vandaag?
aii Mirjam, das niet fijn om van de trap te vallen.. Hopelijk valt het mee.
Melissa, wat een mooie punten zeg! gefeliciteerd
Nouklime ook nette punten gehaald!
Wij hadden vandaag de aftrap van onze eerste wedstrijd haha. Na jullie punten durf ik mijne hier haast niet neer te zetten. Helaas veel spanning, en maar kort de tijd gehad om in te rijden. Galop was niet perfect, maar het is me wel gelukt om hem op de volte te krijgen We hadden 179 punten.