Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dreamboy schreef:Shirley schreef:Dan maar ruzie, maar iemand die zo denkt en heen walst over jouw zorgen en gevoelens?
Dat zou mijn vriendin niet meer zijn
Dus een vriendschap van meer dan 45 jaar beeindigen omdat je het een keer niet eens bent? Nee, zij mag net zo goed haar mening hebben als ik. Ze walst niet over me heen en ik weet ook zeker dat ze haar mening, als ik haar weer zie en de vreselijke foto's laat zien, gaat bijstellen. Ze heeft gewoon geen flauw idee wat er speelt door gebrek aan juiste informatie.
Shirley schreef:Dreamboy schreef:
Dan maar ruzie, maar iemand die zo denkt en heen walst over jouw zorgen en gevoelens?
Dat zou mijn vriendin niet meer zijn
Dus een vriendschap van meer dan 45 jaar beeindigen omdat je het een keer niet eens bent? Nee, zij mag net zo goed haar mening hebben als ik. Ze walst niet over me heen en ik weet ook zeker dat ze haar mening, als ik haar weer zie en de vreselijke foto's laat zien, gaat bijstellen. Ze heeft gewoon geen flauw idee wat er speelt door gebrek aan juiste informatie.
Shirley schreef:Waar loop je tegenaan dan?
Je vindt het dus één van de dingen waarover je het niet eens bent.
En dat mag, mensen mogen het niet eens zijn.
Dus dan hoef je er ook niet "mee om te gaan" als dat je niet dwars zit?
Ik probeer jouw issue te begrijpen...
Dreamboy schreef:Shirley schreef:Waar loop je tegenaan dan?
Omdat dit echt een ding is waarbij ik haar de harde feiten moet kunnen tonen. Dat gaat niet door een telefoon. Dus nee, dan ga je de discussie niet aan. Maar dat neemt niet weg dat ik dan eigenlijk wel met een vervelend gevoel het gesprek beeindig omdat ik niet gezegd heb wat ik face to face wel gezegd zou hebben.
Shirley schreef:Dreamboy schreef:
Waar loop je tegenaan dan?
Omdat dit echt een ding is waarbij ik haar de harde feiten moet kunnen tonen. Dat gaat niet door een telefoon. Dus nee, dan ga je de discussie niet aan. Maar dat neemt niet weg dat ik dan eigenlijk wel met een vervelend gevoel het gesprek beeindig omdat ik niet gezegd heb wat ik face to face wel gezegd zou hebben.
sterregoud schreef:Gemeenteraad Ede is bedreigd vanwege debat omtrent de wolf.
https://112barneveld.nl/gemeenteraad-ed ... -over-wolf
tienus63 schreef:Bedreigingen aan welk adres dan ook, kunnen pertinent niet!
Hierop voort bordurent, sinds de pagina bescherm je vee in de lucht is, lijkt er wel een afname van meldingen te zijn. Zowel zichtmeldingen maar vooral minder aanvallen die doorgegeven worden lijkt het wel.
tienus63 schreef:@dreamboy, misschien staat ze open om het essay van Wij(s) met wolven te lezen.
Ik dat wel een neutrale opsomming van de feiten.
https://irp.cdn-website.com/e87b059b/fi ... aded/(Over)leven%20met%20wolven.pdf
tienus63 schreef:AR-achtige lieden?
Die hebben in het verleden wel terroristische acties gedaan.
Waaronder vrachtwagens in brand steken waarin chauffeur lag te slapen en dat wisten ze.
Dat was bij eenden bedrijf.
Chauffeur heeft het ternauwernood overleefd.