Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ze blijft dan wel op een afstand trouwens maar de boodschap is duidelijk.
mij vermoorden of het voer waarvan ze weet dat het op haar wacht in de stal als ik ze ga halen. 
een deel van de opvoeding is toch door gedrongen ook al zit er een handleiding bij.
pmarena schreef:En dan zal je zeker zien dat ze het eigenlijk best wel geinig vindt als ze volgende keer in een laagje sneeuw naar buiten mag
meteen rollen. 
Mars schreef:Ja logisch toch, madame verwacht dat jij het laat stoppen met sneeuwen en die witte troep uit haar paddock verwijderd, en wel NU

pmarena schreef:Het is wel een borrelend vulkaantje hoor die theemuts

pmarena schreef:Voor jou ook een mooi maatje, en wie weet zijn die extra gangetjes ook wel comfortabel.
Joy kruisen met een leuke 5-ganger of ander gangenpaardje voor de toekomst
Heb je eigenlijk plannen voor het moment dat je paardenbestand wellicht alleen nog uit Joy en z'n mamsie bestaat....?
gezien dat nog wel een tweetal jaar zal zijn is dat deels omdat ik natuurlijk nu niet weet of er tegen dan leuk spul ggk wordt waar ik nu nog geen rekening mee kan houden maar ook omdat ik twijfel of ik terug voor een D ga (Joy is immers mooi uitgedraaid.) of dat ik meer terug fok op PRE/Berber…
ik houd van het barokke ras maar ik weet nog niet of dat ook is wat ik wil als rijpaard.

Ayasha schreef:Momenteel niet zo goed. Traditioneel werkt mijn medicatie nét te kort in Januari. Moet morgen voor mijn volgende dosis gaan gelukkig.
Ik ben vooral heel erg moe eigenlijk. Lijkt geen slaap tegen op te kunnen. Schouder neemt ruim zijn tijd om enigszins bij te trekken en voet blijft ook zeuren.
En eigenlijk heb ik gewoon zin in een ritje met Rêve maar gezien de laag sneeuw die er weer ligt…
Manlief is ook nog steeds ziek al zouden zijn longen wel beter zijn dus het is nu nog verkoudheid. Maar hij lijkt meer last te hebben ipv minder.
je ziet echt de karakters.

ben echt zo blij met de momenten die ze vast legt. Voor mezelf maar ook voor de dames. 

elke keer als ik dacht dat hij kwam draafde hij langs me door met alle elegantie die hij kon opwekken.

de oudste mechel ook nog naar de DA met 40 graden koorts ineens.
die honden gaan echt door tot ze niet meer kunnen… gelukkig oogt hij beter nu maar we houden hem rustig en hij heeft medicatie.