Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pmarena schreef:En dan zal je zeker zien dat ze het eigenlijk best wel geinig vindt als ze volgende keer in een laagje sneeuw naar buiten mag
Mars schreef:Ja logisch toch, madame verwacht dat jij het laat stoppen met sneeuwen en die witte troep uit haar paddock verwijderd, en wel NU
pmarena schreef:Het is wel een borrelend vulkaantje hoor die theemuts
pmarena schreef:Voor jou ook een mooi maatje, en wie weet zijn die extra gangetjes ook wel comfortabel.
Joy kruisen met een leuke 5-ganger of ander gangenpaardje voor de toekomst
Heb je eigenlijk plannen voor het moment dat je paardenbestand wellicht alleen nog uit Joy en z'n mamsie bestaat....?
Ayasha schreef:Momenteel niet zo goed. Traditioneel werkt mijn medicatie nét te kort in Januari. Moet morgen voor mijn volgende dosis gaan gelukkig.
Ik ben vooral heel erg moe eigenlijk. Lijkt geen slaap tegen op te kunnen. Schouder neemt ruim zijn tijd om enigszins bij te trekken en voet blijft ook zeuren.
En eigenlijk heb ik gewoon zin in een ritje met Rêve maar gezien de laag sneeuw die er weer ligt…
Manlief is ook nog steeds ziek al zouden zijn longen wel beter zijn dus het is nu nog verkoudheid. Maar hij lijkt meer last te hebben ipv minder.