Harmonie in chaos vinden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-24 01:21

De baby’s in de wel… vrieskou. :+
De kleinste en nieuwste van de bende is nu echt 100% geïntegreerd.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
De halfbroers. :+:
Joy heeft een breakaway halster aan (klittenband in het kopstuk) maar dat zit dus wel een stuk soepeler.

Afbeelding
Leo is altijd charmant. :+

Sam heeft vandaag zijn hoefschoenen met enig protest goedgekeurd, ze zijn beledigend maar hij kan lopen op de bevroren grond dus hij accepteert ze. :+ (het is hoefschoenen of terug ijzers en hij doet het goed zonder tenzij de grond ongelijk aan vriest wat een ‘given’ was na deze regen.

pien_2010

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-24 09:24

Het ziet er prima uit Kathleen en fijn dat je kudde weer op orde is.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-24 10:42

Is er bij jullie wat sneeuw gevallen of is dat de rijm van de vorst die ik op de grond zie?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-24 10:45

Kijk nou, het lijken ineens veulens met een groot iemand er naast _O-

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-24 15:01

Er is hier sneeuw gevallen. :j ze hebben het al behoorlijk weg gelopen want er lag een hele laag maandag.

Pmarena: _O- _O- ik ben goed voor paarden hun ego. :))

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-24 23:39

Alle baby’s aan het eten. Had net het moment gemist waar Charlie, Toto en Whiskey naast elkaar stonden te eten. :+:

Leo heeft een Shetlander metabolisme := enerzijds wil ik hem minder geven. Anderzijds wil ik niet dat hij voedingsstoffen tekort komt nu… :=

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Whiskey had de slobber tot achter zijn oren hangen. _O- dacht even dat hij zich pijn gedaan had maar het was slobber. _O- (natte vos-vacht lijkt net bloed. Zeker met ‘slobberkorsten’ tot je ziet dat het slobber is. _O-

Gisteren was ik ook al zo sterk bezig. Ik was Sam zijn schoenen aan aan het doen en zag ineens bloed. :oo dus ik zoeken waar hij een wonde had want er was steeds meer bloed…
En toen zag ik dat mijn eigen vinger aan het bloeden was… :roll: (en met bloedverdunners oogt het snel als heel wat.)

Rêve heeft vandaag weer ruzie gemaakt met zichzelf. :j moet ik me zorgen maken dat ze ruzie maakt met haar spiegelbeeld?

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 23:42

Beter ruzie met haar spiegelbeeld als met je man of jou :j

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 23:56

Ruzie met eigen spiegelbeeld klinkt wel als Rêve zoals uit je omschrijvingen van haar :D

En Leo, ach die groeit gewoon eerst wat de breedte in en dan pas de hoogte :j

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-24 00:40

Mars schreef:
Ruzie met eigen spiegelbeeld klinkt wel als Rêve zoals uit je omschrijvingen van haar :D

En Leo, ach die groeit gewoon eerst wat de breedte in en dan pas de hoogte :j

Dreigen, bijten, zelfs op de grond stompen met haar voorbeen…. := en Sam staat haar aan te kijken met de berusting van een ruin. :+

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 15:52

Haha die Sam!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 15:58

Sam is verstandig zich niet te moeien met de discussie:D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-24 19:23

Rare vraag maar de emmertjes van vitalstyle passen precies in mijn voerzakken. Beter dan mijn huidige. Die van 4kg van het hoef en pees supplement. Of als iemand emmertjes van dezelfde afmetingen kent die ik zo kan kopen?

Om nu vitalstyle te kopen alleen voor de emmertjes is wat prijzig. _O-

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 19:29

Ayasha schreef:
Rare vraag maar de emmertjes van vitalstyle passen precies in mijn voerzakken. Beter dan mijn huidige. Die van 4kg van het hoef en pees supplement. Of als iemand emmertjes van dezelfde afmetingen kent die ik zo kan kopen?

Stille meelezer, maar ik heb nog wel wat van dat soort emmers op stal staan, in Zundert, vlakbij Belgische grens

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-24 19:56

Mars schreef:

_O- baasje ook. Laat ze het maar met zichzelf uit vechten. :))

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 23:30

Ayasha schreef:
Mars schreef:

_O- baasje ook. Laat ze het maar met zichzelf uit vechten. :))

Tegen dat ze eruit is met zichzelf begint wedstrijdseizoen weer, komt mooi uit :=

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 23:37

Sam, en het baasje ook, is heel slim: je moet je nooit bemoeien met vechtende vrouwen. Voor je het weet keren ze zich gezamenlijk tegen jou.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-24 00:05

Maflinger_S schreef:
Sam, en het baasje ook, is heel slim: je moet je nooit bemoeien met vechtende vrouwen. Voor je het weet keren ze zich gezamenlijk tegen jou.

Mijn man heeft die les ook geleerd als Rêve en ik ruzie hebben met elkaar. _O- _O- hij kijkt van op een afstandje of ik verongelukt ga worden maar zo lang dat niet gebeurt laat hij ons bezig. :)) :))

Mars schreef:
Tegen dat ze eruit is met zichzelf begint wedstrijdseizoen weer, komt mooi uit :=

_O-
De dooi is in gezet dus morgen terug de grote weide op. Even kunnen de benen strekken helpt ook gok ik maar met Sam zijn pees en die ongelijke keiharde grond wilde ik Sam niet riskeren dus ze hebben even op beperktere grootte gestaan. :(:)

Hoop wel dat ik terug kan gaan rijden ergens op korte termijn…

Taucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 11:29

Maddy_Paola schreef:
Ayasha schreef:

Stille meelezer, maar ik heb nog wel wat van dat soort emmers op stal staan, in Zundert, vlakbij Belgische grens

Ayasha, ik denk dat je deze posting even over het hoofd gezien hebt? Of is zundert te ver weg?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-24 13:49

Eh over het hoofd gezien. Moet Zundert even op zoeken want mijn oriëntatie vermogen is onbestaande. :=

Edit:
Zundert is 91 km of 1,5 uur rijden zie ik. :o das best een eindje. Denk niet dat ik manlief zo ver krijg voor emmertjes. (Ik zelf rijd die afstanden niet meer sinds mijn hersenletsel.)

Als ik het goed zie ligt Zundert tegen de Antwerpse grens.

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 14:00

Ayasha schreef:
Eh over het hoofd gezien. Moet Zundert even op zoeken want mijn oriëntatie vermogen is onbestaande. :=

Edit:
Zundert is 91 km of 1,5 uur rijden zie ik. :o das best een eindje. Denk niet dat ik manlief zo ver krijg voor emmertjes. (Ik zelf rijd die afstanden niet meer sinds mijn hersenletsel.)

Als ik het goed zie ligt Zundert tegen de Antwerpse grens.

Oh ja dat is waarschijnlijk de moeite niet, voor wat emmertjes. Helaas weet ik zelf ook geen winkel waar je dat formaat zo hebt

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 14:02

Ayasha schreef:

Kun je eens meten welke maat die zijn? Doorsnede en hoogte? Want op het werk komen meerdere producten in emmertjes (catering dus voedselemmertjes dus geen enge dingen in gezeten) die normaal weggegooid worden. Deze kan ik dus gewoon meenemen. Ik woon in Rekem dus vlakbij.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 15:17

Emmertjes op laten sturen?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-24 15:23

Ideaal is 22 a 23 cm doorsnede bovenkant. 19 a 20 onderkant maar ik vermoed dat gewoon 22cm doorsnede past. Toeval wil dat mijn emmertjes van onder iets smaller zijn. En 8 a 9cm hoogte.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 15:37

Ik ga eens meten voor je op het werk.

miicchhellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 21:06

Ayasha schreef:
Ideaal is 22 a 23 cm doorsnede bovenkant. 19 a 20 onderkant maar ik vermoed dat gewoon 22cm doorsnede past. Toeval wil dat mijn emmertjes van onder iets smaller zijn. En 8 a 9cm hoogte.

Ik kijk deze week ook eens voor je, ik heb ook veel maten supplementen emmertjes maar dan van Pharmahorse