Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
julya schreef:Enorm spannend, ik ga zaterdag voor de aller eerste keer bij een paard kijken! Het is een friese ruin van 10 jaar.
Ik probeer er zo veel mogelijk blanco in te gaan. Hebben jullie nog tips voor mij, iets wat misschien vaak vergeten wordt bij een bezichtiging?
StalNollie schreef:Elisa2 schreef:Gezocht voor een vriendin van mij, weidemaatje..merrie, liefst een pony, makkelijk in de omgang en geen grote medische problemen die veel geld kosten oid.
Grootte leeftijd en budget?
jansenjap schreef:Ik ben ook nog (steeds) op zoek. Ben wel geslaagd geweest maar helaas is ook dit paard niet door de keuring gekomen (3e keer al).
murls schreef:jansenjap schreef:Ik ben ook nog (steeds) op zoek. Ben wel geslaagd geweest maar helaas is ook dit paard niet door de keuring gekomen (3e keer al).
Och nee toch, wat een pech... Hopelijk vind je snel een leuk paard!
Ik ben ook bij zoveel paarden wezen kijken die niet gezond bleken te zijn... Echt vanalles gezien. Kreupel, ontstoken ogen, enorm slechte hoeven (verticaal compleet gescheurd), half dood zombiepaard, supermager, etc. Bij 1 zelfs zwaar t vermoeden dat ie flink onder de verdoving zat. Keek een beetje alsof ie roze olifantjes zag
murls schreef:jansenjap schreef:Ik ben ook nog (steeds) op zoek. Ben wel geslaagd geweest maar helaas is ook dit paard niet door de keuring gekomen (3e keer al).
Och nee toch, wat een pech... Hopelijk vind je snel een leuk paard!
Ik ben ook bij zoveel paarden wezen kijken die niet gezond bleken te zijn... Echt vanalles gezien. Kreupel, ontstoken ogen, enorm slechte hoeven (verticaal compleet gescheurd), half dood zombiepaard, supermager, etc. Bij 1 zelfs zwaar t vermoeden dat ie flink onder de verdoving zat. Keek een beetje alsof ie roze olifantjes zag
Elisa2 schreef:Prok geeft geen volledig beeld dus ik zou nog wel even de rest van de foto's ook laten maken.
Nou er is aanbod genoeg in dieren die niet meer bereden kunnen worden maar verder gezond zijn gelukkig.Heb momenteel al aanbod genoeg, het is een mooie kans voor een dier om op een goede plek te komen.