Duhelo schreef:Heb je toevallig die vraag om de mest af te voeren op bericht staan?
Indien wel dan zou ik een offerte opvragen om de weide opnieuw in te zaaien inclusief bemesten en spuiten tegen onkruid, en ze vriendelijk verzoeken dit bedrag te voldoen. Al dan niet met de vermelding erbij dat je bij weigering verdere stappen zal ondernemen, zoals oa de factuur voor het gebruik van de weide voor x maanden aan tarief xx euro…
Verzorg jullie maar goed!
Ik ga het zo ver niet drijven uit liefde voor mijn man. Vind het erg voor hem dat ze zo respectloos met hem om gegaan zijn. Ik weet dat dit voor hem zwaar valt en hij heeft al een hoop stress… begrijp me niet verkeerd… ik baal, ik ben boos. Gustxbill heeft de weide irl gezien en weet dus hoe het uit ziet… maar ik ga het gewoon terug inzaaien en er komt niemand meer op behalve de veulens en onder ons beheer. Ik had geen illusies over hoe dit zou lopen dus wellicht ben ik daarom relatief kalm. (Relatief is het kernwoord hier.) Ik hoop dat ze het fatsoen hebben hun excuses aan te bieden aan mijn man.
Voor mij is het ‘maar’ gras. ‘Maar’ geld… de weide is mijn thuis op deze aarde maar het is te herstellen… of datzelfde gezegd kan worden over de vriendschap ís twijfelachtig dus ik ben hier niet degene die het meest getroffen is ‘all things considered.’