Benthhh, XladyX welkom in dit topic.
Weer een updateje, speciaal voor de beelddenkers, eentje tussendoor niet over Callas, niet over paarden, ja heeft er wel mee te maken, maar over mezelf.
Jullie mogen het alleen lezen als jullie beloven niet te lachen, hahahaha, dat mag ik alleen zelf doen...
13-4
Hier lekker bezig. Ik doe de voetjes van onze shetjes zelf op dit moment, dat doe ik eerst met de nijptang, dan raspen, dan met de schuurmachine goed vlakken, en dan met die holle radius rasp die ik ervoor gekocht heb een mustangrol eraan. Vinden ze allemaal best.
Nou Poupette is echt een mini dus dan zit ik op de grond op mijn knieën met haar hoefje op mijn schoen gerust. Dan die zware schuurmachine vasthouden valt niet mee, maar goed, het werkt. Maar dit keer had ik mijn bril niet op. Dus ik buig me voorover om beter te kijken of ik het mooi gevlakt heb, komt mijn haar in de schuurmachine die nog aan stond. Van 0 naar 100cm in minder dan een seconde, zo mijn lange haar opgevreten, zeker 70cm. NIET LACHEN!
Het shetje reageerde nergens op en ik bleef gelukkig rustig behalve vloeken, maar ze begreep ook wel dat het niet tegen haar gericht was.
Sooooo deed zeer, man! Dus die machine slaat tegen mijn hoofd en tegen mijn mond, tand door mijn lip en die machine loopt vast in mijn haar maar de motor gaat niet uit, en ik voel mijn vel van mijn voorhoofd uitrekken. Handige antirimpelmethode. Levensgevaarlijk natuurlijk. Dus ik de stekker eruit gerukt, maar mijn haar zat er muurvast in, en die machine zat tot aan mijn voorhoofd vast! Siamese tweeling met de schuurmachine.
Dus ik met die machine die vastzat aan mijn hoofd als een soort gezwel van een olifantman naar binnen gelopen, och och och als iemand dat toch gefilmd had, dan had ik rijk geworden op youtube. Het was te pijnlijk om een selfie te maken. Afijn, ik naar binnen, die machine vasthouden natuurlijk want dat ding is hartstikke zwaar en hing aan mijn haar en aan mijn vel. Dus schaar precies tussen mijn vel en de machine door weten te halen en mijn haar door geknipt, zonder in mijn vel te knippen. Nou, ik heb er gelijk een pony bij, LOL.
Gelukkig alleen maar een bult en een schaafplek, zeg maar beetje heftige peeling, dus met een sisser afgelopen, maar de schuurmachine zit muurvast, die is kapot nu. Die moet opengeschroefd worden, maar dat zijn torks en ik weet niet waar Erwin die gelaten heeft. Ach, hij komt vanavond thuis, kan hij het repareren en mijn nieuwe coupe bewonderen, ik houd het maar even als een verrassing voor hem. Je hebt toch niet zitten lachen of wel? Afijn ik was toch wel geschrokken, stond te trillen op mijn benen, en ben maar niet gaan paardrijden. Ik breng mijn gemoedsrust dan teveel op haar over.
Het had vervelender kunnen aflopen, dat mijn vel ook in de machine was gekomen, maar gelukkig ben ik nog niet zo oud dat ik zoveel vel als een sharpei heb. Afijn, ik heb zelf achteraf echt in een deuk gelegen, dit was echt zo typisch ontzettend dom. Ik had een staart moeten indoen. Dus we lachen er weer om! Toen ik die machine van mijn kop af had, toen ben ik eerst teruggegaan om ze allemaal in het land te gooien, de rest van haar hoefjes doe ik morgen wel. Ik heb maar een lekker bakkie thee voor mezelf gemaakt.
Hierbij een foto van de pluk haar die uit de machine kwam toen we hem openschroefden om hem te repareren. En de machine doet het weer... Tja, ik ben ook blond
[ [url=m/Dfex6F.jpg]Afbeelding[/url] ]