Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

pien_2010 schreef:Leuke natte fotos en fijn dat Toto met Joy mee eet,!
officieel klaar voor de lagere school… kleuterklas-af.
ze leren zo snel in kudde… met wat begeleiding maar hij staat nu twee weken denk ik? Van de 14e of 15e… van pas afgespeend, twee dagen niet willen eten. En twee weken later loopt hij mee in de kudde en vindt zijn plaats…
)
gezien mijn slaappatroon slaap ik toch nooit meer dan vier uur aan een stuk. 
Van de meeste ken ik inmiddels ook hun andere paarden en ook daarover komen van tijd vragen. In de app zijn de eigenaren ook echt een groep (ze kunnen kiezen enkel de updates of ook de ‘sociale praat’) en daarin overleggen ze ook met elkaar en bieden hulp en tips of een luisterend oor. Als je kennis bundelt weet je altijd meer.
Als ik een opmerking maak van ‘ik zou nu zus of zo reageren’ is dat niks meer dan een tip. Die kunnen ze gebruiken of laten links liggen. 

bij mij mogen ze enkel in de kast voor hun poetsspullen. Dus veel kan er wat dat betreft niet mis gaan.
pien_2010 schreef:Hahahahaha, tja mannen. Je houdt hem wel in toom, en ik vind dat je gelijk hebt dat hij dat moet leren. Bij de merries ben ik ook gestopt met snoep. Polie is zeer beleefd altijd en blijft beleefd, maar haar vriendin Duchette werd te opdringerig en aangezien zij een Bretonse is (1000 kg) vond ik het te hoog risico worden voor mijn teentjes. Nu ik ermee gestopt ben is ze echt ietwat beleefder. Ik geef nu pas snoep als ik vertrek en dan pak ik het snoep uit de auto (grasbrokjes).

hij is jong en test het water af en toe maar zelfs daarin is hij eigenlijk heel beleefd.
ik begrijp nog steeds niet dat Rêve dat opgevoed heeft. 

die is knuffels komen halen en daarna verdwenen. 

gelukkig nieuwjaar…
Muga schreef:Pff wat een modderpoel. Je kan alleen maar duimen dat het van het voorjaar gaat herstellen. Alle kwaad is al geschiedt...
Wat een lichamelijke misère ook bij jullie. Hoe heb je je schouder uit de kom gehad?

)
En nu....?

petraaken schreef:Je man moet echt de tijd nemen om te herstellen hoor. Mijn vader heeft er eens in een jaar 2 gehad met een tussenperiode van 8 maanden.
Damn nu slepen is echt de boel kapot maken. Vrees ook dat dit herinzaaien wordt.