Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Monique1963 schreef:@Judith0 of is het JudithO ? Wel fijn dat jullie nu allebei wel een baan hebben. Leuke jobs?
fardoe schreef:Ik denk niet dat je kan spreken van verkeerd doen. Ik denk dat je doet wat werkt voor paard en jezelf en dat is waarschijnlijker voor iedereen net iets anders omdat iedereen zijn/ haar eigen karakter en energie heeft net als het paard waar je mee werkt
tamary schreef:Kwam net weer een filmpje tegen over preventie van ongelukken op de boerderij, naast ringen werden ook horloges/armbanden genoemd als niet om hebben ivm achter dingen blijven haken (trekkeronderdelen, maar ook bv hekken) en dus dingen breken tot zelfs losgetrokken van je hand/lijf af. Voor een sierraad dat je denk ik altijd wil dragen, dus een ketting die goed onder je kleding blijft.
Monique1963 schreef:tamary schreef:Kwam net weer een filmpje tegen over preventie van ongelukken op de boerderij, naast ringen werden ook horloges/armbanden genoemd als niet om hebben ivm achter dingen blijven haken (trekkeronderdelen, maar ook bv hekken) en dus dingen breken tot zelfs losgetrokken van je hand/lijf af. Voor een sierraad dat je denk ik altijd wil dragen, dus een ketting die goed onder je kleding blijft.
Dat is een heel goede overweging. Dat neem ik mee in mijn beslissing. Ik heb idd daarom DIT MOET ZIJN NOOIT ooit gaatjeS in mijn oren genomen. Ik zag ooit een meisje dat stond te knuffen met haar paard na het afstappen en het paard trok (geïrriteerd) zijn hoofd terug, niet gediend van de knuf en een pinnetje van de gesp van zijn hoofdstel bleef achter haar oorhanger hangen en haar oorlel scheurde uit. Bloeden als een rund, vreselijk.
Ook ringen draag ik daarom niet. Ik heb überhaupt geen sieraden, dus dit zou een eerste zijn.