amarial schreef:Je bent ook bij die van mij langs geweest die kostte maar €1.950,-
Klopt, maar op dat moment was ik nog niet zo zeer bezig met zoeken, wat ik toen ook al zei. (Ik had toen alleen wat half/half in het achterhoofd dat mijn oudje waarschijnlijk volgend jaar haar laatste veulen krijgt en ik misschien een opvolger zocht met een maatje meer. Als match voor mijn hengst.)
Op dit moment is het verhaal heel anders.

Ivm mijn gezondheid (en de huidige markt) komt de fokkerij met eigen merries op een heel laag pitje. (De verzorging voor 4 paarden + veulens en daarnaast nog 2 rijden is gewoon teveel. Gelukkig springen mijn ouders nu wel bij maar dat kan ook niet eeuwig.) De hengst wordt nog wel voor buitenaf beschikbaar gesteld.
En wbt de cremello, dat verhaal heb ik eerder al verteld. Ik heb haar vanaf veulen aangehouden om mijn dressuurpaardje te worden, maar in 4 jaar tijd kan veel veranderen. Ik wist altijd al wel dat zij niet de aller-makkelijkste zou zijn en dat ze tijd nodig zou hebben en dat is op zich nooit een probleem geweest, ware het niet dat ik pas afgelopen jaar ernstig met mijn gezondheid in de knoop ben komen te zitten en dus mijn prioriteiten en eisen heb moeten bijstellen. En dat inzien en realistisch zijn gaat ook niet altijd over 1 nacht ijs, daarom kijk ik ook heel rustig wat om me heen en vlieg niet meteen overal naartoe en ben ondertussen met de cremello ook nog bezig, want opgeven zit ook niet zo in mij

Dus dat is het verhaal op dit moment zo'n beetje.