Elisa2 schreef:Marus, niet in de buurt maar staat er bijvoorbeeld bij de Nieuwe Heuvel niks interessants voor je? Kun je er misschien meerdere in 1 dag bekijken en ik ken nog een Friezen stoeterij hier in de buurt.
Vervelend Dees, en soms is het ook lastig te voorspellen he..heb ook weleens paarden meegemaakt die heel braaf waren maar op sommige mensen gewoon niet goed reageerden ofzo. Het is wel verstandig om de verkoper voor te laten rijden en even longeren of los laten lopen van te voren. Kun je gelijk zien of ze goed rad zijn.
Ja, dat heb ik ook eens gehad. Leuk paard; ook goede recenties van mensen die het paarden kenden, maar paard had geen klik met mij en was daar zeer duidelijk over. Jammer want het was echt een heel leuk paard.
Dan kun je eigenwijs zijn en dat negeren, maar de kans dat je dan vliegles krijgt is vrij groot.
De kans dat het uiteindelijk wel goed gekomen zou zijn is vrij groot maar net als fysieke problemen moet je ook mentale verschillen niet onderschatten. Het was geen moetje, zogezegd.