Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Deempjexxx schreef:Gefeliciteerd!! Wat zenuwslopend als ik het zo hoor maar gelukkig alles goed gekomen.
Vanmiddag word ook het paard die wij op het oog hebben ook gekeurd, ik ben kapot zenuwachtig
xkusjeirene schreef:Hahaha, o, je wilt mijn gezicht niet zien als ik geconcentreerd iets moet beoordelen hoor.Deempjexxx schreef:Gefeliciteerd!! Wat zenuwslopend als ik het zo hoor maar gelukkig alles goed gekomen.
Vanmiddag word ook het paard die wij op het oog hebben ook gekeurd, ik ben kapot zenuwachtig
Nou dat was het! Echt de juiste bewoording. Dierenarts was ook constant een gekke mimiek aan het trekken alsof het allemaal heel slecht was. Maar gelukkig was dat niet zo.
[ [url=m/nw6a70.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hierbij een foto van mijn topper. Eerste dag toch wat stress, iedereen mocht natuurlijk naar buiten maar hij niet vanwege dat hij nog een worm onderzoek moet ondergaan. Maar hij doet het heel erg goed! Eet en drinkt na behoren. Dus ik ben dolgelukkig.
@deempje Gefeliciteerd met jou topper, wat een knapperd!
Mkango schreef:xkusjeirene schreef:Hahaha, o, je wilt mijn gezicht niet zien als ik geconcentreerd iets moet beoordelen hoor.
Nou dat was het! Echt de juiste bewoording. Dierenarts was ook constant een gekke mimiek aan het trekken alsof het allemaal heel slecht was. Maar gelukkig was dat niet zo.
[ [url=m/nw6a70.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hierbij een foto van mijn topper. Eerste dag toch wat stress, iedereen mocht natuurlijk naar buiten maar hij niet vanwege dat hij nog een worm onderzoek moet ondergaan. Maar hij doet het heel erg goed! Eet en drinkt na behoren. Dus ik ben dolgelukkig.
@deempje Gefeliciteerd met jou topper, wat een knapperd!Dan kijk ik ook héél moeilijk.
Fijn dat hij het zo goed doet!
En van harte gefeliciteerd, Deempje! Wat een mooi dier!
ruitje schreef:Wij willen ook geen shires en ik weet heel veel stallen niet, dus als je voor zo'n ras gaat maak je het jezelf best lastig![]()
Gefeliciteerd met de aanwinsten!
Anno1978 schreef:Wat een knapperd Irene!
Morgen zou ik gaan kijken naar een schitterende Shire merrie.... Vandaag even contact opgenomen met de pensionstal waar ze zou komen...en ze blijkt te groot te zijn.
Och wat een teleurstelling zeg... ik was al helemaal weg van haar...
Nu al zo'n poosje actief op zoek naar mijn eerste paardje, ik vind het echt lastig hoor.
Maar ja...op een dag komt hij of zij ongetwijfeld op mijn pad! Mocht iemand een betrouwbaar, liefst barok paard willen verkopen, ergens tussen de 8 en 14 jaar...nou ik hou me van harte aanbevolen hoor
En wat ik me ook afvroeg...die prijsklassen...ik kan er geen chocola van maken hoor. Wat voor de ene lage klasse is, is voor een ander weer hoog.
En wat ik bijv hoog vind, vind een ander weer normaal...