Ik heb nog wel een kort filmpje van ons ritje
https://youtube.com/shorts/BE0lr4p3oF4?feature=share
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En mooie vooruitgang zo met Mac, gaat echt de goede kant op. Lekker zo door blijven oefenen!
Het is zo'n verademing, de rust die particulier gestald staan geeft...echt bijkomen na een hectische werkdag ipv nog meer prikkels en gedoe eroverheen. Pinda komt ook helemaal tot rust, die kwam toen ik verscheen zelfs samen met haar vriend even gezellig knuffels bij me halen
Op het gemak gepoetst en wat gelongeerd, fijn samengewerkt. En daarna heb ik nog een uur door de wei geschuimd op zoek naar haar hoefijzer, met twee gezellige vierbenige stalkers om me heen 
Langzaamaan puzzelen we verder.
) mijn stalgenoten heel gezellig, maar ik functioneer het beste als ze er niet allemaal zijn
Babootje schreef:Ik hoop echt dat er nog eens iemand redelijk in de buurt een fatsoenlijke stal gaat beginnen.
Maar nu dus nog zien hoe ik dan wel ga fiksen wat we op dit moment nodig hebben.
Dat moeten plannen vreet je ook echt helemaal op, niet tof.
Met mijn beide merries op buitenrit. Zoooo leuk! Feyre was al weer even niet buiten geweest maar die vindt het zó mooi, ze stampt overal langs. Mijn andere merrie is niet heel dapper maar omdat Feyre zich nergens wat van aan trekt ging dat ook hartstikke mooi. Toppers 
Leuke foto zo samen ook. Knap zo'n onverschrokken puppypaard wat wel even de ander op sleeptouw neemt
En hebben daarbij zelfs een heel stuk voorop gedraafd
In eerste instantie zweette ik zelf echt peentjes en ook op het eind was er nog even een spannend stukje (rennende paarden in wei, koeien die aan de andere kant vd weg achter een heg verschijnen, en honden achter weer een andere heg was wat erg veel tegelijk
maar ze bleef keurig onder me dansen ipv wegrennen
). Pinda was zo dapper en blij, ze vond het echt mooi

En dan maar eens gaan zien hoe dat verder uitpakt.
Prikkeldraad is zo'n naar iets, zouden ze moeten verbieden
maar dat paard
zat alsnog op een roze wolk.
dus ik ben heel trots

Daarna was het volgens mij alweer een beetje uitgewerkt en heeft hij gewoon prima gelopen. 3 winstpunten voor vandaag
En een verder goede trailerervaring want terug ging hij er gelukkig weer gewoon goed erop. 
Echt heel tof voor jullie, bij de eerste 10 of niet boeit niks maar jullie blije hoofden zijn het allerbelangrijkst 

Eergisteren zelfs voor het eerst weer helemaal zelf zonder hulp gereden
Leuk dat je weer even langswaait 
In de winter zijn de trainmogelijkheden daar beperkt, maar iig voor deze winter is dat dikke prima en krijgt Pinda die maanden vrij. Het voelt nu in elk geval als een goede keuze, ben er heel blij mee