Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mirjamalvaro

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 20:41

Ook goed opgeknapt. :D

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 21:55

Weer een lekker buitenritje met Ken gemaakt Melissa, leuk. Haha grappig als ze dat doen!
Superleuk dat je zusje zo lekker met Ken ronthuppelt :D

Haha vind ik ook Nouklime :P Ja heeft al hele tijd vakantie. Idee is om haar in juli of augustus weer op te gaan pakken. Vond Baby ook niet echt kort lopen vanaf de foto’s, zeker die foto idd niet!

Oeh nog even spannend met Harvey mee nemen Laura! Fijn dat je het wel opgelost krijgt.
Fijn dat hij zo lekker ging in de les.
Hij ziet er goed uit!! :D

Ik zou dan gewoon L1 starten al je daar zelf dusdanig fijner in rijd Lottekuhh
Weer wat geleerd Murosch :P Goed dat jullie daar met Flo mee bezig zijn.
Hihi ook al zo’n doorknaller. Inmiddels beetje opgeknapt? Super dat ze zo halsstrekt, vergeten veel mensen dat dat zó belangrijk is.
Ik neem dan idd altijd water mee om te drinken maar ook om te koelen na het rijden (en tegen de vliegen/insecten) incl. spons en zweetmes. Op sommige plekken heb je ook een ruimte waar je ze gewoon even fijn af kan spuiten maar ligt aan de locatie.
Evt. elektrolyten met wat voer mee. Verder doe ik eigenlijk niets anders dan normaal. Ja even stappen, afzadelen, water er over en verder aan het halster er langs uitstappen.

Die hoeven zien er een stuk beter uit Mirjam! Issie al een beetje gewend inmiddels?
En hoe gaat het nu met jou na je vliegacties?

Hier dinsdagavond nog even gauw een lesje gepland, was fijn! Baby even goed los kunnen maken.
Gisteravond gereden en ook wat sprongetjes gemaakt, deed ze ook weer prima. Vanmorgen weer op concours. Nu ruim van tevoren er op gegaan en pas gaan draven toen ze wat ontspannen was. Bijna de hele proef bleef ze fijn ontspannen :D. Was wel een beetje tam maar wou er niet te veel aan rijden om de ontspanning voor nu te behouden. En ik reed uit mijn hoofd dus moest ook genoeg blijven nadenken daar over haha. Met uitstappen bleek ze hoognodig te moeten plassen, dat zal haar wel dwars gezeten hebben.
Met de uitslag keek ik van beneden naar boven, dacht he? Ze zijn ons vergeten? Bleken we prijs te hebben :')
5e prijs met 198,5 punt :):) Niet verwacht! (En ook nog op een selectie)
Afbeelding

Afbeelding

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 22:05

Goed zeg!

Idenn is al helemaal gewend, was direct thuis in de groep. :=

Mijn rug gaat maar langzaam vooruit helaas. Maar morgen toch maar weer op Kenzo klimmen. :=

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 20:50

nouklime schreef:
Wat verschrikkelijk braaf! Moet ik ook een keer gaan doen voor de afwisseling!

Ja ik stond er echt versteld van haha

Mirjam dat is met de jonge paarden altijd wel jammer dat je geen B meer mag..
Met het vorige paard had ik plannen om ZZ licht te gaan starten, maar die werd wat eerder verkocht dus dat is dan nu wel weer het voordeel dat ik nog B mag

Murosch heel fijn idd dat de KNHS daarin mee wil werken!
Mooie plaatjes weer murosch!

Mirjam ik denk idd niet dat je dispensatie krijgt als je nu ook nog ZZ Zwaar start

Murosch zomertenue mag zeker, dat is nu altijd toegestaan. Zelfs als het vriest :')
En water meenemen, niet te lang losrijden en zou misschien een keer extra een stuk stappen tussendoor

Mirjam wat een verschil, dat lijkt een heel stuk netter! Was ie braaf?

Laura daar is het puppy gehalte wel vanaf! Wat een stoer paard!!
Super dat de les goed ging!

Patty wat goed!! Gefeliciteerd :D

lissie_zigor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 22:58

Murosch schreef:
Nouklime gefeliciteerd, wat goed van jullie!! En wat een gaaf jasje

Welkom Lissie. Ik ben normaal niet zo van het zadelmak maken, maar juist het zadelmakke paard doorrijden tot X-niveau. In het geval van Veronia heb ik een uitzondering gemaakt omdat ze zo braaf was eigenlijk. Vroeger heb ik wel paarden zadelmak gemaakt maar ik vind mezelf daar een beetje te oud (en stijf en breekbaar) voor nu haha. Lijkt me wel heel interessant om jouw ervaringen te lezen hier.

Lottekuh ik weet zo even niet meer hoe oud je paard is, maar als het een jonkie is dan vind ik B toch wel heel fijn om in te beginnen.

Pattypaard Groninger schrijf je het :P . Grappig dat je zegt dat Flo meer over de rug mag komen, dat is juist waar we mee bezig zijn (en ik vind eigenlijk dat ie dat al best aardig doet) nu. Maar kan altijd beter natuurlijk.

Gefeliciteerd met je L1 prestaties!

Oeh Mirjam daar mag echt wel wat aan gebeuren ja

Melissa Ken wordt dapper!

Paljaslaura aftellen met je stage. Oeps, dus een stevige kluif op vreemd terrein, nou ja laten we het maar op wennen houden. Hopelijk duurt het niet te lang daarmee.

Melissa wat gaaf dat springen! Zo lijkt mij het ook nog wel leuk om te doen :j

Ik mag ook geen B meer maar de KNHS werkte goed mee met mijn dispensatie aanvraag. Daar ben ik achteraf heel blij om. We kunnen zo lekker samen erin groeien.

Vanmiddag ondanks nog steeds stomme griep toch stijfkoppig weer op Veronia gestapt _O- . Duurde me te lang zonder peerd. En zondag hebben we weer wedstrijd dus we zullen ook wel wat moeten doen ervoor.

[ [url=m/DLwTLK.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/HEhJk3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/doc8X3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4tP3uU.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/8QkxuM.jpg]Afbeelding[/url] ]

En hier ben ik best een beetje trots op, Veroontje kan zo netjes halsstrekken <3
[ [url=m/ZuDJjf.jpg]Afbeelding[/url] ]

Haha oh goed om te weten, jij bent dus de persoon waarnaar ik een paard door stuur xD

Wat een mooie foto's komen er voorbij! Goed bezig zeg!

Vandaag begonnen met een paard mak maken op buitenrit. Is nog nooit buiten geweest maar wel beleerd.
Zijn ook altijd leuke dingen om te doen.
De rit ging best wel oké uiteraard wat gespannen, maar dat mag.
Was op een gegeven moment 1 keer even in paniek vanwege rennende shetlanders hahahaha die zijn ook zooo verdacht.. herkennen jullie dat?
Maar zodra ze doorhad dat het soortgenoten waren, was ze niet meer zo in paniek en hebben we verder naar huis kunnen rijden zeker niet slecht voor de eerste keer!

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 08:11

Balen dat je rug zo langzaam gaat Mirjam. Hoe ging het met Kenzo?

Fijn dat het zo goed ging op buitenrit. Haha shetlanders zijn ook vaag :')

Gisteravond weer op wedstrijd geweest.. Baby had weer wat spanning en wou vanalles en nog wat doen wat niet de bedoeling was :+ Heb wel goed om der kunnen lachen! Zelfs in de proeven haha.
1e proef 178 punt. Vond dat bijv. het aanspringen in galop bij de middendraf wel wat streng gejureerd werd met een 3. En de dingen die welk oke gingen bleven ook steken op een 6. Jammer, maar helaas.
2e proef ging beter, ook nog genoeg op aan te merken maar daar kon ik ook tussendoor lucht geven en dan voelde ik haar veranderen in haar lijf. Daar 188 punt en een 2e prijs! :D

Afbeelding

Afbeelding

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 10:26

Gefeli :D

Kenzo ging weer goed, braaf zijn rondjes gelopen.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 22:16

Pattypaard gefeliciteerd met je goede tweede proef!

Ik heb nog even een praktisch vraagje mbt rijden in zomertenue.. moet ik dan ook een plastron over mn wedstrijdshirtje doen? Dat ziet er zonder jasje zo banketstaaf uit want ik zet dat ding met een veiligheidsspeld vast namelijk.

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 22:25

Murosch schreef:
Pattypaard gefeliciteerd met je goede tweede proef!

Ik heb nog even een praktisch vraagje mbt rijden in zomertenue.. moet ik dan ook een plastron over mn wedstrijdshirtje doen? Dat ziet er zonder jasje zo banketstaaf uit want ik zet dat ding met een veiligheidsspeld vast namelijk.

Tegenwoordig hoef je ook niet per se meer een plastron te dragen, maar dan moet je wel een wedstrijdshirt/blouse hebben met een witte opstaande kraag :) Dus dat hoeft niet

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 22:28

Ohh jeetje ik loop echt mega achter merk ik wel! Ik heb een donkerblauw wedstrijdshirtje met witte opstaande kraag en bling-steentjes. Dus dat is goed genoeg?

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 23:54

Murosch schreef:
Ohh jeetje ik loop echt mega achter merk ik wel! Ik heb een donkerblauw wedstrijdshirtje met witte opstaande kraag en bling-steentjes. Dus dat is goed genoeg?

Yess :D hahah, maar je weet het nu. Volgensmij zijn er buiten dit verder weinig veranderingen :P een wedstrijdshirtje met plastron is ook geen porem, dus maar goed ook haha

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 17:12

We zijn er weer hoor, niet gesmolten onderweg (wel bijna, sjonge wat een hitte!). Het was weer een leerzame dag voor ons. Ik dacht dat ik beter gewoon een beetje kon stappen en een klein drafje bij het inrijden om haar niet helemaal leeg te maken voordat we de ring in moesten. Dat had ik toch beter anders kunnen doen. Braaf was ze wel hoor, maar in de eerste proef de galop helemaal verkl**t omdat ik die niet heb meegenomen in het losrijden. Ik geloof dat we wel 12 keer verkeerd zijn aangesprongen en toen was ik er wel klaar mee. De rest ging allemaal wel redelijk oke, maar met zoiets in mn proef kon er nergens meer een 7 vanaf, dus 170 punten. Tweede proef ging echt stukken beter. Misschien nog iets braaf gereden, maar met dit weer en deze accomodatie (was een nationaal concours hippique met alle toeters en bellen erop en eraan) ben ik dik en dik tevreden. 190.5 punten in de tweede proef. Net buiten de prijzen maar wat kan mij dat schelen :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 17:14

Knap gedaan :D

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 21:23

Lissie mooi samen wat ervaring op kunnen doen dus buiten, top! Rennende shetlanders zijn natuurlijk ook wel gek :P

Patty jammer van je 1e proef, 2e toch mooi kunnen herpakken. Gefeliciteerd!

Mirjam wat fijn dat Kenzo weer braaf ging!

Murosch plastron is niet verplicht, je shirt/blouse moet alleen wel mouwen hebben. Mouwloos mag niet
Jammer van de fouten in de 1e proef, maar ook dat is weer een mooi leermoment. 2e proef hele nette punten!
En wederom mooie foto's!

Gisteren naar Marco Borsato geweest, keer wat anders dan paard haha.
Was super leuk. Vanmiddag weer thuis, had eigenlijk wel graag willen rijden maar het was zo warm dat ze maar even een extra dagje vrij heeft.

Miesjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 22:34

Nou nadat ik 2x een flinke bijleespost heb gemaakt en die ineens verdween ben ik toch maar even achter de computer gekropen ipv mijn telefoon.

Ik ben even een tijdje afwezig geweest door ziekte/drukte en enorm genieten van het heerlijke veulen! <3

Nouklime, wat heb je een gaaf wedstrijd jasje zeg!

Patty, lastig als je maar zo korte tijd heb om echt goed los te rijden.
Gefeliciteerd met je prijs, Selectiee! *\o/*
Zie nu met bijlezen dat je voor de 3de keer op wedstrijd was haha zijn er bij jullie in de buurt zoveel wedstrijden? Hier vind ik het zo tegenvallen helaas..

Mirjam, fijn dat ze weer wat beter op haar hoefjes staat, zal vast veel fijner aanvoelen <3

Melissa, leuk zo speelrondje met je zusje *\o/*

Lisse, altijd spannend vind ik met een jong paard voor het eerst echt op buitenrit, fijn dat het best goed ging!!

Murosch, respect dat je vandaag op wedstrijd geweest bent hoor! pff wat een hitte.
jammer van de eerste proef, tweede alweer veel betere punten *\o/* Waar ben je geweest?

Wij zijn gister op clinic geweest voor het eerst. Echt ontzettend leuk en leerzaam!
Kane was voor het eerst op echt vreemd vreemd terrein, vreemde paarden, en eerste keer in een binnenbak.
Ondanks alles was hij zo ontzettend ontspannen <3
Hier een paar ontzettend geconcentreerde en warme fotos _/-\o_
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gister ook nog met maury & paard van een vriendin wezen zwemmen, wat was dat heeeerlijk! <3
Echt enorm genoten weer met mijn lieve paardjes.

Jack
Afbeelding

Maury

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 09:06

Bedankt voor jullie informatie mbt het zomertenue hoor, ik had het echt niet geweten zelf! We zijn naar CH Eext geweest MiesjeX. Ik ben zo trots op mn puppy he, lijkt toch net echt met al die toestanden er omheen :D

Wat jij hebt gedaan was trouwens veeeeeel lekkerder Miesje, waterrrrr. Heerlijk!! En jouw puppy was ook hartstikke flink voor het eerst op ander terrein, mooi!

Melissa Marco Borsato <3 wat leuk!! Ik ben er één keer naartoe geweest in de Arena, jaren geleden.

Mirjam dank je wel. Gelukkig dat Kenzo weer braaf was, ik had er even overheen gelezen sorry.

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 10:01

Thx Mirjam. Fijn dat Kenzo braaf zijn rondjes liep.

Dankje Murosch! Ik liep ook achter hoor haha, wist niet eens dat je nu altijd in zomertenue mag starten.
Weer een les voor de volgende keer gehad dus mbt het losrijden. Maar wat super dat ze er gewoon maar rond loopt met alles erop en eraan! En dat jullie je voor de 2e proef hebben kunnen herpakken, nette punten wederom!
Foto’s geven een fijn beeld :).

Thx Melissa. Oh Marco, das ook leuk!

Dankje Miesje. Ja hier zijn echt veel wedstrijden… eigenlijk kan je elk weekend wel ergens heen of zelfs naar meerdere locaties.
Woensdagavond oefenspringen op 2 locaties, donderdagavond oefenspringen, vrijdagavond dressuur.. iedere week. En dan nog de weekenden en de locaties waar bijv. 1 of 2 x in de maand wat op een doordeweekse dag/avond georganiseerd wordt.
Dat was dus een geslaagde 1e keer voor jullie Leuk zo veel balkjeswerk! Oh zwemmen… das ook zo tof!

Wij hebben zaterdag nog crosstraining gehad. Was zooo spannend, maar ook zo leuk als het lukt! :D
Even van te voren op het terrein gelongeerd omdat ze vorige keer zo ontzettend gespannen was, maar ze bleef fijn relaxt. We hebben 12 verschillende hindernissen gesprongen, ook in/uit/door het water! Ze is maar 1 x gestopt, wat door mezelf kwam. En ik ben er weer afgevlogen :').
Er waren 2 bergen met daar tussen 1 hindernis, en Baby werd er helemaal jolig van… dus die ging half bokkend en met 4 benen de lucht in hupsend de bergen af, hindernis, en weer hupsend de volgende berg op. Das echt heel lastig uit te zitten :+ :o
Instructrice ging daarna op de 2e berg staan om haar evt. op te vangen mocht ze weer bezig gaan. Maar Baby sprong de hindernis, gaat omhoog, ziet haar, en gaat naar links op het schuine deel van de berg en zet hem weer op een hupsen. Ik vloog weer, maar ze kwam neer op de vlakke grond en toen moest ze haar hoofd omhoog doen voor haar evenwicht te kunnen houden en toen vloog ik op haar nek. Echt ik zat net achter haar oren :)). Gelukkig reageerde ze rustig en kon ik snel terug klimmen. Mooie redding O:).
Daarna wel nog rustig de berg op en af kunnen gaan maar even zonder hindernis gedaan. Want daarna wou ze na iedere 'gewone' hindernis ook even kijken of ze nog de lucht in kon. Hoefde van mij niet zo haha. Gelukkig geen gemenigheid maar joligheid en opbloeiende enthousiasme.

Gister heeft ze een welverdiende dag vrij gehad. Deze week krijgt ze ook nog wat extra dagen vrij om toch ook in haar koppie alles te verwerken.

<3
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 16:22

:wave:

Blijf crossers heel dapper vinden. :')

En zwemmen gaaf, nog nooit gedaan. :D

Vandaag weer gereden met Kenzo. Fijne ontspannen stukken ertussen. Volgende keer maar weer eens zonder longe proberen.

Idenn naar de tandarts en ook dat bleek flink nodig te zijn. Behoorlijk wat haken had het manneke. :(:)

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 16:56

Zo, ik kom even een keer onder mijn steen uit gekropen...
Ik heb het zó druk met studie, werk, sociale events én Nova dat Bokt er even bij in geschoten was.

Ik heb wel alles meegelezen maar even niet op alles gereageerd..
Wel megastoere crossfoto´s hierboven van Patty & Baby!
Zwemmen & balkjeswerk van Miesje zien er ook heerlijk uit! Ik heb ook één keer gezwommen en dat is zo leuk om te doen <3
Goed herpakt Murosch, en weer een leerpunt voor de volgende keer qua inrijden!

Hier gaat het allemaal zijn gangetje. Ik doe zo veel mogelijk gekke dingen met d'r, laatst zat ik op de bakrand, 1 been over d'r rug heen en dan maar wiebelen en hangen. Ze moet het toch ooit eens normaal gaan vinden *D

En gister heb ik haar voor het eerst meegenomen naast de fiets! Deed ik met mijn vorige pony ook altijd, en zij vind het buiten dus onwijs leuk. Dus dacht, zal het eens proberen. Vriendin met haar shet en de kar mee, onze vriendjes mee op de kar en ze liep mee alsof ze nooit anders heeft gedaan! Weer een mijlpaal *D nog even oefenen en dan gaan we onder de man mee haha

lissie_zigor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 18:58

Wat leuk. Haha gave actiefoto's met de crosstraining!

Oh leuk Sanne, naast de fiets! Doet ie braaf!
ik wist trouwens niet dat je vanuit Instagram hier dingen kunt plaatsen.. Hoe doe je dat?

Miesjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 20:46

Patty, dat is wel heel erg fijn dat daar zoveel wedstrijden zijn!
Ik wil heel graag eert wat onderlinge rijden, maar helaas niet echt te vinden in de buurt hier..

hihi oeps jolig paardje, gelukkig heb je je kunnen herpakken!

Mirjam, wat fijn dat je de tandarts erbij gehad heeft.

Sanne, wat fijn dat het zo goed ging naast de fiets!

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 00:03

Zo Mirjam Idenn is goed opgeknapt, weer bijna zo goed als nieuw :D Fijn dat je weer hebt kunnen rijden en dat Kenzo zo braaf was. Altijd weer spannend zo de eerste keer na een val.

Zeker een groot verschil paltjaslaura. Altijd leuk om de foto's dan weer zo naast en elkaar te zien!

Wat een mooie punten Pattypaard! Hebben jullie het toch geflikt op wedstrijd _/-\o_ Jammer dat ze de wedstrijd daarna weer wat spanning had, maar alsnog dikke winst en weer een winstpunt. Die 3 is inderdaad wel streng gejureerd ja. Jammer dat punten tegenvielen, maar de volgende keer beter! Het is en blijft toch een jurysport.

Jammer van de eerste proef Murosch, maar wat betreft het losrijden weer een leermoment voor de volgende keer. Gelukkig hebben jullie de tweede proef de draad weer op kunnen pakken en is dit ook terug te zien in jullie punten! Vind het knap dat jullie in die hitte nog wedstrijd hebben kunnen rijden en er op de foto's nog best fris en fruitig uit zien :D Ik had zaterdag nog ff gereden, maar zweette me al de pleuris voordat ik er überhaupt op zat haha. Zondag was me echt te warm, dus toen hadden ze lekker vrij :') {:}

Wat knap van Kane miesje. Voor het eerst op vreemd terrein is altijd afwachten, maar wat super fijn dat jullie zo ontspannen hebben kunnen rondrijden. Leuke foto's ook! :D De foto's van hem zwemmen zien er echt heerlijk uit!

Blijf het echt dapper van je vinden pattypaard! En wat een enorm gave foto's van jullie twee!

Zo Sanne, dat ziet er inderdaad uit alsof ze het altijd al gedaan heeft :D

Bij mij gaat het ook een beetje z'n gangetje. Wel zijn we tot een vervelende constatering gekomen... niet wat betreft rijden, maar mevrouw heeft hoogstwaarschijnlijk zomer eczeem :( Vorig jaar had ze op een gegeven moment ook ineens best wat jeuk. Ze had toen op een gegeven moment hele lelijke afgebroken en afgevreten manen (mede door weidegenootje), maar dit was nu weer mooi aangegroeid. En wat denk je... de jeuk is sinds ongeveer een week weer helemaal terug. Ze jeukt haar manen op de grond tijdens het rollen en deze zijn nu alweer voor een groot gedeelte afgebroken :( Pas ook van wei verwisseld waar bomen langs stonden. Toen heeft ze het er ook weer flink van genomen... kortom ze ziet er nu weer niet uit en daarbij is het ook gwn echt sneu voor het beestje. We hebben nu een soort van kruiden wat we al een paar dagen proberen en een spulletje voor in haar manen. Hoop dat het helpt en anders misschien een eczeemdeken. Baal er wel echt enorm van. We hebben er zelf ook geen ervaringen mee, dus proberen nu maar van alles uit in de hoop dat het helpt.

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 19:03

Lottekuh, kijk eens naar de spullen van Feral. Die zijn ontwikkeld voor eczemers. Heel vervelend dat ze zoveel last heeft..

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 22:23

[Miesje wat super dat Kane zo braaf was op vreemd terrein! Fotos zien er goed uit :D

Ooh heerlijk lekker zwemmen, daar was het weer ook wel naar!

Patty lekker gecrosst, top! Balen dat je er af bent gevallen.
Wel super dat Baby nu veel ontspannender was als de vorige keer

Mirjam super dat Kenzo ook weer braaf ging.
Tandars voor Iden was dus even goed nodig

Sanne super dat het zo naast de fiets zo braaf ging! Idd volgende keer erop naar buiten!
Is ze met rijden/opstappen alweer wat relaxter?

Miesje kun je ook nergens BB wedstrijden vinden? Hier worden die bijna elk gewoon concours ook uitgeschreven. Ik vond dat zelf heel prettig beginnen

Lotte balen van het schuren.. Idd misschien vliegen/exceem deken?
Mijn vorige paard waste ik 1x per week met teershampo en 2x in de week sweet itch in de manen
Je zou ook nog eens naar het voer kunnen kijken, toen ik mijn paard naar ander voer heb gezet wat het schuren ook over

Ken gisteren gereden en even wat balkjes gedaan, ging fijn :)
De ander mocht vandaag mee op concours, die ging niet bepaald fijn :P Wisselen in de galop hoeft nog niet in de L2 :') 1e proef toch nog 187,5 andere 176,5. Drafgedeelte ging ook best wel fijn maar galop was knudde vandaag :')
Ken mag zaterdag weer mee :)

Patty grappig zag dat je in Delden bent vandaag, kunnen haast een bak koffie doen haha. Is hier 15 minuten vandaan :')

Miesjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 22:42

melissa_93 schreef:
[Miesje wat super dat Kane zo braaf was op vreemd terrein! Fotos zien er goed uit :D

Ooh heerlijk lekker zwemmen, daar was het weer ook wel naar!

Patty lekker gecrosst, top! Balen dat je er af bent gevallen.
Wel super dat Baby nu veel ontspannender was als de vorige keer

Mirjam super dat Kenzo ook weer braaf ging.
Tandars voor Iden was dus even goed nodig

Sanne super dat het zo naast de fiets zo braaf ging! Idd volgende keer erop naar buiten!
Is ze met rijden/opstappen alweer wat relaxter?

Miesje kun je ook nergens BB wedstrijden vinden? Hier worden die bijna elk gewoon concours ook uitgeschreven. Ik vond dat zelf heel prettig beginnen

Lotte balen van het schuren.. Idd misschien vliegen/exceem deken?
Mijn vorige paard waste ik 1x per week met teershampo en 2x in de week sweet itch in de manen
Je zou ook nog eens naar het voer kunnen kijken, toen ik mijn paard naar ander voer heb gezet wat het schuren ook over

Ken gisteren gereden en even wat balkjes gedaan, ging fijn :)
De ander mocht vandaag mee op concours, die ging niet bepaald fijn :P Wisselen in de galop hoeft nog niet in de L2 :') 1e proef toch nog 187,5 andere 176,5. Drafgedeelte ging ook best wel fijn maar galop was knudde vandaag :')
Ken mag zaterdag weer mee :)

Patty grappig zag dat je in Delden bent vandaag, kunnen haast een bak koffie doen haha. Is hier 15 minuten vandaan :')

Dat zou opzich kunnen, maar dan kan ik ook gewoon B starten.. de galop is zijn sterkste kant haha..

Zou gewoon graag even 1 keer onderling willen starten om te kijken of het überhaupt wat voor ons is voordat ik lid worden moet van vereniging en startkaart aan moet vragen