Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
BoktVerlaten schreef:Ik zoek me suf naar een goed klein paard/grote pony (1.55-1.62) , gezond en goedgekeurd. Basis goed opgeleid M/Z niveau. Braaf, niet heet, niet ril. Geen grove koudbloed, fries of draver. Genoeg budget.
Dus als iemand iets weet…….
BoktVerlaten schreef:Ik zoek me suf naar een goed klein paard/grote pony (1.55-1.62) , gezond en goedgekeurd. Basis goed opgeleid M/Z niveau. Braaf, niet heet, niet ril. Geen grove koudbloed, fries of draver. Genoeg budget.
Mariella1973 schreef:BoktVerlaten schreef:Ik zoek me suf naar een goed klein paard/grote pony (1.55-1.62) , gezond en goedgekeurd. Basis goed opgeleid M/Z niveau. Braaf, niet heet, niet ril. Geen grove koudbloed, fries of draver. Genoeg budget.
Ouderdom? Ras? Arabier bvb ? Geslacht? Op mijn zoektocht kom ik vaak kleinere paarden tegen, helaas, ik zoek tussen de grotere maten
Casarell schreef:Mag ik even inbreken?
Is hier misschien ook iemand die interesse heeft in een 5 jarige merrie van 1.68, die wegens tijdgebrek alleen de basis kent? Dier is niet van mij hoor, maar verkoper denkt dat ze haar nu nog niet te koop kan zetten omdat ze nog zo weinig kent. Is een hele brave merrie, dressuurgefokt en is 100% gezond.
Ik ben zelf van mening dat ze deze gerust te koop kan zetten, met de vermelding erbij dat ze nog niet veel kent. En omdat ze al 5 is, is ze ook niet overvraagt en heeft ze mooi uit kunnen groeien.
Verkoper is trouwens wel echt met haar paarden begaan, dus een goed plekje is wel belangrijk.
Gulpje schreef:Casarell schreef:Mag ik even inbreken?
Is hier misschien ook iemand die interesse heeft in een 5 jarige merrie van 1.68, die wegens tijdgebrek alleen de basis kent? Dier is niet van mij hoor, maar verkoper denkt dat ze haar nu nog niet te koop kan zetten omdat ze nog zo weinig kent. Is een hele brave merrie, dressuurgefokt en is 100% gezond.
Ik ben zelf van mening dat ze deze gerust te koop kan zetten, met de vermelding erbij dat ze nog niet veel kent. En omdat ze al 5 is, is ze ook niet overvraagt en heeft ze mooi uit kunnen groeien.
Verkoper is trouwens wel echt met haar paarden begaan, dus een goed plekje is wel belangrijk.
Dienstmededeling! Deze onwijs knappe en lieve merrie is onder voorbehoud van keuring verkocht.
AAN MIJ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Casarell is natuurlijk de Forever Heldin van Bokt voor mij, dat snappen jullie wel
Lukasje schreef:Phoe, dat vind ik eerlijk gezegd een hele moeilijke. Ik zou in jouw geval vrees hebben dat de merrie in verkeerde handen terecht komt en iemand ze doorverkoopt.
Change3x schreef:Als ze klinisch goed is, waarom dan niet ook als rijpaard aanbieden? Mensen kunnen dan zelf wel de overweging maken of een cyste acceptabel voor ze is of niet / of ze dat risico willen nemen. Behandeling met Osphos of Tildren kan ook nog helpen met het verergeren tegenaan.
Cystes zijn lastig, niemand kan zeggen of ze er kreupel van worden of niet.