petraaken schreef:Je hebt er helaas tussen zitten met de hersens van een garnaal. Die heb je in elke sport wel.
Helaas de tijd dat je ergens via een gratis stream de grote kampioenschappen kon volgen is ook voorbij. Ik heb de spelen van Bejing nog via een gratis stream kunnen kijken maar voor die van Tokyo was dat al niet meer mogelijk. Londen kon je makkelijk op tv volgen, zeker via de BBC of europsort.
De grote kampioenschappen snap ik. Maar dit was de finale van een regionaal kampioenschap. Het in Mechelen ‘mogen rijden’ is eigenlijk al soort van de prijs als je selecteert. Het zijn dus ruiters die op het niveau rijden lager dan wat Sam liep op zijn laatste wedstrijden. 
De winst is super mooi. begrijp me niet verkeerd. Ze doet het met een heel gewoon paard tegen kanonnen van paarden en combinaties die hun internationaal rijdende trainers allemaal mee hadden (wat toch indruk maakt als je in je up bent met een zelfde type paard als Sam hoe trots je ook bent op je dier.)
En ze doet het echt zo knap. De proef… paard was erg gespannen en het is zo mooi hoe ze dat dier naar ontspanning toe rijdt.
en dan nog in een kür… Maar het is geen groot internationaal kampioenschap zeg maar..