Harmonie in chaos vinden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-23 18:30

Ander mail adres deed wonderen. O:)

Ze zouden beter met een dag abonnement komen ofzo. Ik wil een categorie volgen met vijf ruiters. Proef duurt 28 minuten. Dan vind ik 16 euro veel geld gezien ik verder nooit iets kijk. Voor de OS wil ik nog wel een maand betalen maar niet voor 28 minuten. :o

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-23 22:34

Heb kunnen kijken en de vriendin waar ik voor supporterde heeft gewonnen. :+: ben zo vreselijk trots op haar! Heb zelf een paar tranen gelaten toen ik haar score zag. :+:

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 02:00

Ach wat fijn. Proficiat!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-23 02:10

Ze heeft echt heel knap gereden. Ik wist dat ze het kon! :+:

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 10:28

Wat super! Mooie afsluiter van het jaar +:)+

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 12:13

Fijn dat je hebt kunnen kijken. Ik snap heel goed dat als je slechs af en toe kijkt niet wilt betalen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-23 13:46

Een van de concurrenten had gezegd ‘ga de witte bandages al maar halen’ terwijl zij nog aan het los rijden was.
Hoe respectloos ben je dan. :x :x

Ik zou nog wel 2,50 ofzo willen betalen voor een ‘dag’ als ik zo iets zou willen zien maar geen 16… := met de OS kijk ik wel meerdere dagen, dan heb ik er geen moeite mee maar om vijf ruiters te kijken… _O-

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 19:08

Je hebt er helaas tussen zitten met de hersens van een garnaal. Die heb je in elke sport wel.

Helaas de tijd dat je ergens via een gratis stream de grote kampioenschappen kon volgen is ook voorbij. Ik heb de spelen van Bejing nog via een gratis stream kunnen kijken maar voor die van Tokyo was dat al niet meer mogelijk. Londen kon je makkelijk op tv volgen, zeker via de BBC of europsort.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-23 19:20

petraaken schreef:
Je hebt er helaas tussen zitten met de hersens van een garnaal. Die heb je in elke sport wel.

Helaas de tijd dat je ergens via een gratis stream de grote kampioenschappen kon volgen is ook voorbij. Ik heb de spelen van Bejing nog via een gratis stream kunnen kijken maar voor die van Tokyo was dat al niet meer mogelijk. Londen kon je makkelijk op tv volgen, zeker via de BBC of europsort.

De grote kampioenschappen snap ik. Maar dit was de finale van een regionaal kampioenschap. Het in Mechelen ‘mogen rijden’ is eigenlijk al soort van de prijs als je selecteert. Het zijn dus ruiters die op het niveau rijden lager dan wat Sam liep op zijn laatste wedstrijden. :D

De winst is super mooi. begrijp me niet verkeerd. Ze doet het met een heel gewoon paard tegen kanonnen van paarden en combinaties die hun internationaal rijdende trainers allemaal mee hadden (wat toch indruk maakt als je in je up bent met een zelfde type paard als Sam hoe trots je ook bent op je dier.)
En ze doet het echt zo knap. De proef… paard was erg gespannen en het is zo mooi hoe ze dat dier naar ontspanning toe rijdt. :+: en dan nog in een kür… Maar het is geen groot internationaal kampioenschap zeg maar..

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-23 10:28

Wat moet dat spannend geweest zijn voor haar en haar paard om in de grote ring te mogen rijden. Damn zelfs zonder toeschouwers zou ik al knap zenuwachtig geweest zijn. GEwoon door het idee dat je op jumping mechelen mag rijden.

Ik heb ooit eens een proef gereden in het zilveren spoor in Moorslede in de grote binnenhal. Dat maakte ook indruk hoor. Hoewel nog meer op mijn merrie dan op mezelf. Er was toen ook een grote parawedstrijd daar en ik verwachtte dat zij in de grote hal moesten rijden en wij buiten. Was het net omgekeerd. Zit je daar op een 1.72m hoge merrie met een lange hals voel je je paard zo ineen krimpen. In de inrijpiste een grote mond had ze tot ze de grote hal in moest. :+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-23 14:03

Zilveren spoor heb ik ook 1 keer kunnen rijden in de grote hal met Explosion nog. Die vond dat prachtig… :+: hoe grootser, hoe beter hij liep. _O-

Maar ik geloof dat ik toen meer lef had kwa wedstrijden want nu durf ik zelfs regionaal geen kür meer rijden laat staan op zo’n event. _O-
Gewone proef zou ik wel nog doen maar kür.. := Met Pretty was het onmogelijk om eentje te rijden en heb sinds nooit meer eentje willen maken omdat ik zelf gefrustreerd raak als de muziek niet perfect is. :=

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-23 14:25

Iemand heeft ooit een geweldige kûr op muziek voor Hercule en mij gemaakt en iemand die al die muziek apparaten had, is ons paar keer komen filmen en heeft toen het tempo van de muziek precies aangepast aan de merens stapjes en gangen van Hercule.
Het was een show kûr voor het stamboek met ras promoten en Hercule vond het geweldig om te rijden. Bv een barokke merens galoppeert wat zwaar en de muziek was dan ook echt heel verwachtingsvol en zwaar eronder. Zo prachtig.
En bv de hele stap sessies hadden we mooie figuren met hele lichtvoetige muziek eronder van cirkel Soleil. De stap van Hercule was geweldig. Met een brede glimlach en warm gevoel jegens de mensen die dit mogelijk maakten voor ons denk ik hier aan terug. Het was altijd een enorm succes.
Soms Kathleen is het gewoon fijn dat het niet om de punten gaat maar gewoon om het artistieke en mooie. Met een brede lach en genietend heb ik het altijd gereden

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-23 15:23

Ja maar een mooie kur zou ik ook echt wel eens willen al moet ik eerst niveau 2 rijden met Rêve daarvoor. Maar ik heb niet de programma’s om dat te maken. :) en kür kopen is behoorlijk duur voor eenmalig gebruik. :=
Sam was bang voor de muziek. _O- _O- die had al issues als de muziek getest werd op wedstrijden. _O- (een jaar met Sam was er een ‘kür cup’ die naast de gewone proeven georganiseerd werd. Toen heb ik geleerd wat Sam vond van kür rijden. _O- )

Ik dénk dat Joy grote veranderingen gaat brengen of ik dat wil of niet. _O- als hij ggk wordt doet dat stamboek ook shows…

miicchhellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-23 17:06

Ayasha schreef:
Ja maar een mooie kur zou ik ook echt wel eens willen al moet ik eerst niveau 2 rijden met Rêve daarvoor. Maar ik heb niet de programma’s om dat te maken. :) en kür kopen is behoorlijk duur voor eenmalig gebruik. :=
Sam was bang voor de muziek. _O- _O- die had al issues als de muziek getest werd op wedstrijden. _O- (een jaar met Sam was er een ‘kür cup’ die naast de gewone proeven georganiseerd werd. Toen heb ik geleerd wat Sam vond van kür rijden. _O- )

Ik dénk dat Joy grote veranderingen gaat brengen of ik dat wil of niet. _O- als hij ggk wordt doet dat stamboek ook shows…

Voor als het ooit zover is, stuur me maar een pbtje! Ik maak ze met alle liefde voor je *\o/*

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-23 17:20

Wat lief Michelle.
Ik ben zelfs nu nog 20 jaar later die mensen zo dankbaar die me geholpen hebben toen.

miicchhellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-23 18:21

Ik vind het sowieso leuk om te doen, als bij ons ergens mogelijk is om kur te rijden ben ik erbij *\o/*
En laat ik dan zo gek zijn dat ik altijd een nieuwe kur maak
Maar ik vind het dus ook super leuk om anderen te helpen en zo meerdere dingen samen te brengen!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-23 18:42

Hoe houdt Sammeke zich vandaag? Hier knalt het al de gehele dag met vuurwerk, bij jullie ook?
Hopelijk komt hij er goed door :(:)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-23 19:17

Heb al ruzie gehad met een van de buren. Zegt dat genoeg? :+

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-23 21:03

Ziet die buur het nieuwe jaar nog? :=

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-23 21:06

Mars schreef:
Ziet die buur het nieuwe jaar nog? :=

Buur gaat een boeiend jaar tegemoet. Dat kan ik iig wel vertellen. O:)

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-23 22:56

Boeiend of gloeiend ~~}>

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-23 23:46

Laten we zeggen dat ik graag eerst het plaatje schets zoals het is en daarna graag creatief word als mensen vuurwerk op onze dieren willen af schieten en vervolgens in de straatapp gaan doen alsof wij onze dieren in gevaar brengen en zij niets gedaan hebben. Daar maak ik graag tijd voor vrij. Ben ook niet te beroerd om hulp te vragen om dat soort oliebol wat karma te bieden.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-24 00:11

Afbeelding
Afbeelding
Het gaat er hier al redelijk heftig aan toe maar voorlopig helpt het als ik Rêve zo zet.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-24 00:37

Fijn dat Rêve je wat kan helpen met Sam bijstaan. Nog even volhouden tot de ellende voorbij is :(:)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-24 00:46

Ik ben mee aan het zingen met mijn muziek en Sam heeft besloten dat dat voorlopig erger is maar het is nog niet echt los gebarsten…
Afbeelding
Er is een concencus over mijn gezang maar Sam is iig wat aan het eten