Kiwiaa schreef:Mijn bezichtiging van volgende week is helaas afgezegd, kon pas ten vroegste dan komen maar ze heeft toch iemand tussendoor laten komen omdat ze eerder geen tijd had en ze te hard aan mij twijfelde. Ze heeft ze aan hen verkocht meteen zelfde avond. Weet echt niet wat ik verkeerd gedaan heb (hele screening met hoe mijn paarden gehouden worden etc, foto's filmpjes.) Baal er wel van, was eigenlijk helemaal mijn droompaard en het is extra poedersuiker om dan te horen dat ze je plekje niet goed genoeg vindt.
Kiwiaa schreef:Ik doe mijn best, natuurlijk tov sommigen hier ben ik niet het beste huisje maarja. Heb de paarden aan huis staan, 24/7 in een grote paddock met uitloopstal bij slecht weer, als het goed weer is staan ze 10 a 12u per dag in de wei (behalve als ze zelf aangeven dat ze terug naar huis willen wat soms wel gebeurt als er veel insecten zitten oid en als het te warm is dan is het ook minder). Weide is niet zo groot (34 are) dus enkel om benen te strekken en niet om van te eten eten, ze krijgen gestoomd hooi 3x per dag in slowfeeder. Dusja, niet ideaal maar denk dat het wel in de buurt komt van een fijn plekje. Uiteraard is het beter als je hectaren grond hebt en natuurlijke poel enzo maarja.
Ik vind dat je een prima plekje hebt. Er kan altijd iemand zijn die misschien de perfecte plek aanbiedt maar dat betekent niet dat jouw plek niet goed is. En misschien was er ook wel een andere reden waarom zij het paard aan iemand ander verkocht heeft (meer geld, koper wilde geen keuring) maar geeft ze dit als reden. Ik hoop dat je snel een ander leuk paard vindt!