Ook ik zoek weer een eigen paard. Helaas op een behoorlijk verkeerd moment qua aanbod
. Al een jaar aan het kijken, laatste maanden echt actief en vorige week ook wezen kijken bij een ruin, werd 'm niet. Maar man... De prijzen.
bij informeren is 14.000 voor sommigen dus de normale prijsklasse tegenwoordig... En dan nog met een bemerking ook. Nou goed, heb m'n budget opgeschroefd naar max. 8.0000 bij hoge uitzondering 10.000.meer zeker niet. Ik zoek een speld in een hooiberg, maar dit ongeveer :Leeftijd: 5-10
Min. Stokmt.170, groter mag.
Veel aftekeningen (liefst vos☺️)
Niet sensibel/heet
Verkeersmak
Uiteraard geen gebreken, maar schoonheidsfoutje mag.
Zal voornamelijk recreatief dressuur mee gereden worden, maar met mogelijkheid tot wedstrijden. Soms een klein sprongetje en uiteraard buitenritten.
Mochten jullie zoiets zien en zelf niet willen kopen let me know!
maar toch zielsgelukkig met hem
maar ja soms is geven om ook loslaten.. wel fijn dat ze nog een zomer kan genieten. Ik heb ook paard op pensioen met artrose, maar voorlopig doet hij het nog goed dus zolang dat zo is... hoop dat ik niet die hartverscheurende keuze ooit moet maken.
Mijn droompaard is vast en zeker al geboren, ik hoef hem of haar alleen nog maar ff te vinden
Of ook het vooroordeel 'PRE's lopen sowieso ruk, dus elke PRE is goed voor Kiwiaa' ja nee... ik heb wel mijn eisen en er zijn heus wel PRE's die mooi lopen
Soms best vermoeiend om 100x te zeggen nee nee danku
Wel super fijn dat het nu stabiel is dat kan echt zo lang goed gaan!