Noisy schreef:Ik had ook alleen zo'n gaar haakje aan het plafond. Ik maakte hem dan altijd nog vast aan de stangen voor het raampje. Dan hangt hij wat steviger
Ik heb niet zulke raampjes helaas
Babootje schreef:Ik zou daar echt mee wachten. Persoonlijk ben ik geen fan van het rijden met een hooinet in trailer. Ben ook altijd bang dat ze erin blijven hangen. Bovendien als paarden stress hebben eten ze toch niet. Het hooinet gaat er bij mij dus alleen in als de trailer stil staat en het paard op de trailer moet wachten, zodat hij wat te doen heeft. Dus op wedstrijd (meestal). Dan gaat het net (of hooitas want die heb ik dan) achterin de auto mee en wordt hij pas op de wedstrijdlocatie in de trailer opgehangen.
Zuucchhtt, waarom kan het ook niet gewoon makkelijk zijn.. Je hebt daar ook helemaal gelijk in, zeker omdat Mac de neiging heeft om te schrapen kan ik hem dus in ieder geval beter weer niet laag hangen.. Bedankt voor deze input weer

Misschien kan ik hem van daar boven naar beneden vast maken, dan kan ie er niet met zijn benen inkomen en is het ook geen boksbal. En dan kan ik het weer filmen kijken of hij dan rustiger staat in ieder geval!