Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Altijd fijn als de verbetering die je de afgelopen tijd geboekt hebt ook terug is te zien in de punten. En dat commentaar bij de eerste proef
kan ik ook wel echt om lachen. Als hij meer ervaring op doet zal zijn concentratie vermogen vast ook wel beter worden haha. Ik vind je jasje echt super graaf trouwens
staat echt fantastisch mooi dat rood/bordeaux.
ik twijfel ook nog of we B of L1 gaan starten, maarja dat zie ik te zijner tijd wel.
Worden steeds ponys gebracht om te laten dekken en tis echt ongelooflijk hoe sommige erbij staan.

.
Uiteindelijk 2 x 186 punten gekregen dus we zijn nu officieel L1!
.

.

Je weet in ieder geval dat hij het wel kan. Lekker druk weekje heb je idd, klinkt wel heel leuk! En wat een leuke foto's, ziet er netjes uit!
man ook had echt te veel pony's staan, dus kon het ergens wel begrijpen. Die had alleen ook behoorlijke scheuren in haar hoeven, dat heeft die van jou gelukkig niet. Wanneer hij zo ver is dat hij naar de hoefsmid kan ziet het er waarschijnlijk alweer stukke beter uit. Wel een leuk beestje, ben benieuwd hoe hij eruit ziet als hij wat bij is gekomen. Wij hebben er thuis ook eens staan met meer dan 80% OX. Wat een grapjas in de wei!

). Thuis de proefjes al een aantal keer geoefend en die gaan best goed, alleen E-B door een s van hand veranderen en de gebroken lijn een kant op zijn nog wel een uitdaging
dus vandaar dat ik misschien toch B ga starten. Het liefst rijd ik gwn doorzittend een proefje in de B, maar helaas kan dat niet
Het is wel een thuiswedstrijd, dus dat is fijn. Alleen toch anders dan normaal, dus ben benieuwd hoe ze erop zal reageren. 

. Grappig dat je zegt dat Flo meer over de rug mag komen, dat is juist waar we mee bezig zijn (en ik vind eigenlijk dat ie dat al best aardig doet) nu. Maar kan altijd beter natuurlijk.
. Duurde me te lang zonder peerd. En zondag hebben we weer wedstrijd dus we zullen ook wel wat moeten doen ervoor.

heel begrijpelijk. Is afkikken he
heb je iig wel weer kunnen oefenen voor je wedstrijd zondag. Het halstrekken ziet er iig lekker ontspannen uit!
Murosch schreef:Haha nee Mirjam dat gaat hem dan niet worden.
Wij mogen zondag weer starten. Ik zag dat we vlak voor de middag aan de beurt zijn, maar ik zag ook dat het 30 graden wordt![]()
Hebben jullie nog tips waar ik om moet denken dan? Ik neem aan dat je wel in zomertenue mag starten, maar ik denk dat ik ook maar wat water mee moet nemen voor veroon.
Ik zou idd ook wat water voor haar meenemen voor het geval ze dat daar niet hebben. Alvast heel veel succes! Zal wel erg warm zijn, we zijn natuurlijk ook nog niks gewend. Sowieso is 30 graden voor te rijden altijd iets te veel van het goede

en warm zat inderdaad zondag..